وجود بازی مخفی پین بال در برنامه گوگل آی او اس - تکفارس 
وجود بازی مخفی پین بال در برنامه گوگل آی او اس - تکفارس 

وجود بازی مخفی پین بال در برنامه گوگل آی او اس

حامد شهرزاد
۱۱ تیر ۱۴۰۰ - 14:32
Google iOS pinball

به نظر می‌رسد برنامه گوگل در سیستم عامل آی او اس دارای یک بازی مخفی در خود است. یک برنامه کوچک سرگرم‌کننده پین ​​بال در این برنامه تعبیه شده است که در منوی تب‌ها مخفی شده و در دسترس کاربرانی است که این بازی مخفی را پیدا کنند. به نظر می‌رسد این بازی چند هفته پیش به برنامه گوگل اضافه شده است. این بازی توسط چندین کاربر و به وسیله انتشار ویدیوی یوتیوب و یک پست ردیت در اواسط ماه ژوئن مشاهده و کشف شده است.

باز کردن بازی پین بال در برنامه گوگل ساده است: به منوی تب‌ها در برنامه گوگل برای سیستم عامل آی او اس بروید، برگه‌های باز شده را پاک کنید و سپس صبر کنید تا اشکال رنگارنگ از پایین صفحه شروع به پدیدار شدن کنند. آن شکل‌ها را به سمت بالا بکشید تا یک بازی پین بال کاملاً شگفت‌آور با ویژگی‌های جالب را مستقیماً در برنامه گوگل اجرا کنید.

مطالب مرتبط:

بازی پین بال برنامه گوگل از کیفیت بالایی برخوردار است

گیم پلی بازی در واقع ترکیبی از بازی پین بال و بریک بریکر (Brick Breaker) است و در هر سطح از بازی، انواع مختلفی از شکل‌های رنگارنگ بر روی صفحه ظاهر می‌شود که با هر ضربه کوچک می‌شوند و در نهایت از بین ‌می‌روند. هر سطح تغییرات جدیدی را در بازی و اشکال بیشتری به محیط آن اضافه می‌کند و حتی نیرو‌هایی برای کمک به کاربر در این بازی وجود دارد.

قلب‌های موجود در بازی یک جان اضافی به کاربر ارائه می‌دهند، یک ستاره آبی پین بال را به دو قسمت تقسیم می‌کند و یک ستاره زرد توپ را بزرگتر و ضربه زدن را آسان‌تر می‌کند. درصورتی که در هواپیما یا مترو منتظر رسیدن به مقصد باشید و به طریقی موفق شوید تا برنامه گوگل را در تلفن خود برای سرگرمی‌های آفلاین اجرا کنید، این بازی برای سرگرم کردن شما مناسب خواهد بود.

با توجه به سرگرم‌کننده بودن این بازی جذاب، بعید نیست که گوگل در آینده بازی پین بال خود را به دستگاه‌های اندرویدی نیز اضافه کند. لازم به ذکر نیست که سیستم عامل اندروید تحت مالکیت این شرکت است و مسلماً جذاب‌ترین ویژگی‌های انحصاری گوگل در سیستم عامل خود این شرکت یافت می‌شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که گوگل با اضافه کردن بازی پین بال به نرم‌افزار خود قصد داشته است تا کاربران آی او اس را به استفاده از پلتفرم خود جذب کند.

نظر شما چیست؟ آیا هدف خاصی برای ارائه این بازی در برنامه گوگل سیستم عامل آی او اس وجود داشته است؟ اینطور به نظر نمی‌رسد. پین بال یک بازی سرگرم‌کننده است که در کشور‌های مختلف طرفداران زیادی دارد. گوگل قصد داشته است تا از این طریق کاربران را به صورت آفلاین سرگرم کند. دیدگاه‌های خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.