رندرهای گلکسی واچ ۴ کلاسیک برای اولین بار فاش شد - تکفارس 
رندرهای گلکسی واچ ۴ کلاسیک برای اولین بار فاش شد - تکفارس 

رندرهای گلکسی واچ ۴ کلاسیک برای اولین بار فاش شد

افشین نوری
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - 10:43
گلکسی واچ ۴ کلاسیک

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ علاوه بر دو واچ ۴ و واچ ۴ اکتیو دارای یک مدل کلاسیک هم خواهد بود. حالا رندرهای این مدل با حاشیه چرخان و دو دکمه بزرگ در سمت راست منتشر شده است که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:

مدل کلاسیک هم مثل دو مدل دیگر سری واچ ۴ از پوسته وان UI واچ سامسونگ در کنار نسخه جدید سیستم عامل ور او اس (WearOS) بهره خواهد برد. سامسونگ این پوسته را چند روز پیش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ معرفی کرد و انتظار می‌رود که سری واچ ۴ هم در رویداد آنپک بعدی سامسونگ که در ماه آگوست برگزار خواهد شد معرفی شود.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

در رندرهای واچ ۴ کلاسیک  می‌توان عدد ۲۸ را مشاهده کرد که ممکن است نشان‌دهنده روز معرفی یا عرضه آن هیچ‌کدام از این‌ها نباشد. این ساعت برخلاف دو مدل دیگر که در دو سایز معرفی خواهند شد، دارای سه سایز مختلف خواهد بود.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک در سه سایز ۴۲، ۴۴ و ۴۶ اینچی و در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی معرفی خواهد شد. این رنگ‌ها نسبت به رنگ‌های واچ۴ و واچ ۴ اکتیو، اشباع کمتری خواهند داشت و این چیزی است که ما از یک مدل کلاسیک انتظار داریم.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

بدنه گلکسی واچ ۴ کلاسیک از جنس فولاد ضدزنگ یا آلومینیوم خواهد بود و شما برای هر سه سایز آن امکان انتخاب بین این متریال‌ها را خواهید داشت. سایز بند این ساعت، ۲۰ میلی‌متر خواهد بود؛ ضمن اینکه دو بند دیگر با سایر S/M و M/L در داخل جعبه آن وجود خواهد داشت. نمایشگر این ساعت، با پوشش گوریلا گلس DX یا +DX محافظت خواهد شد که اولی روی نسخه فولاد ضدزنگ و دومی روی نسخه آلومینیومی استفاده خواهد شد.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

پوشش +DX نسبت به DX نرم‌تر بوده و مقاومت خراش بیشتری دارد و بنابراین با متریال آلومینیوم سازگاری بهتری خواهد داشت. گلکسی واچ ۴ همچنین دارای استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب و استاندارد MIL-STD-810G خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید