آنر ایکس ۲۰ SE با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد - تکفارس 
آنر ایکس ۲۰ SE با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد - تکفارس 

آنر ایکس ۲۰ SE با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

افشین نوری
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - 08:47
آنر ایکس ۲۰ SE

گوشی هوشمند آنر ایکس ۲۰ SE معرفی شد. این هندست مجهز به چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، حافظه زیاد و سه دوربین در پشت خود است. آنر این هندست را ابتدا در چین و سپس در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

آنر ایکس ۲۰ SE دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی +FHD است و یک سوراخ هول پانچ مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. از آنجاییکه نمایشگر این گوشی از نوع LCD است، سنسور اثر انگشت آن به جای زیر نمایشگر در لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته و به صورت یکپارچه با دکمه پاور عمل خواهد کرد.

در پشت دستگاه سه دوربین وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره و ماکرو می‌شود.

آنر ایکس ۲۰ SE

ایکس ۲۰ SE در بخش نرم‌افزار رابط کاربری Magic UI 4.1 را در کنار اندروید ۱۱ اجرا خواهد کرد و از آنجاییکه این گوشی فعلاً‌ فقط در چین قابل دسترس است، انتظار نداریم که سرویس‌های موبایلی گوگل را روی آن ببینیم.

کار پردازش آنر ایکس ۲۰ SE را چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد. هیج شیار کارت میکرو اس‌دی برای افزیش حافظه دستگاه وجود ندارد، اما شما می‌توانید از دو سیم‌کارت نانو برای اتصال ۵G دوگانه بهره ببرید.

انرژی آنر ایکس ۲۰ SE را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با سرعت ۲۲.۵ وات شارژ خواهد شد.

قیمت آنر ایکس ۲۰ SE بسته به حافظه رم آن ۱۷۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) یا ۱۹۹۹ یوان (۳۱۰ دلار) خواهد بود. پیش‌سفارش این گوشی هم‌اکنون در چهار رنگ مشکی، سبز، طلایی و نقره‌ای شروع شده و عرضه آن از تاریخ ۹ جولای آغاز خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.