مشکلی در IOS 7.1 راهکار حذف برنامه های به درد نخور از پیش نصب شده - تکفارس 
مشکلی در IOS 7.1 راهکار حذف برنامه های به درد نخور از پیش نصب شده - تکفارس 

مشکلی در IOS 7.1 راهکار حذف برنامه های به درد نخور از پیش نصب شده

alierna
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - 01:21
مشکلی در IOS 7.1 راهکار حذف برنامه های به درد نخور از پیش نصب شده - تکفارس 

آیا میخواهید از شر برنامه های از پیش نصب شده و بی مصرف آیفون خلاص شوید؟ برنامه هایی مانند برنامه های اصلی آیفون و Newsstand  که کاملا بی مصرف هستند. با ما همراه باشید.

با تشکر از مشکلی که در به روز رسانی نسخه ی ۷٫۱ سیستم عامل آیفون پیدا شده، شما می توانید این کار را انجام دهید. و خبر خوش اینجاست که این عملیات را از طریق فیملی که در این پست اضافه کرده ایم به شما نشان خواهیم داد. تمام چیزی که لازم است بدانید نسخه ی سیستم عامل تبلت یا گوشیتان است. اگر مطمئن هستید که نسخه ی ۷٫۱ را دارید عملیات زیر را با ما انجام دهید.

[این وبسایت در قبال گوشی و تبلت شما هیچ مسئولیتی ندارد. انجام عملیات به عهده ی خود شماست]

همه ی برنامه هایی که میخواهید از شرشان خلاص شوید را در پوشه ی نرم افزاری جمع کنید. شما این کار را با درگ کردن آیکن برنامه ها روی یکدیگر می توانید انجام دهید. حال مطمئن شوید که ردیف آیکن آخر که به داک نام دارد کامل پر است. (نواری که برنامه های آن در هر صفحه ثابت است). همچنین صفحه ی خانگی شما هم باید از آیکن برنامه ها پر باشد. تنها فولدر در این صفحه ی پر باید فولدر برنامه هایی باشد که می خواهیم پاک کنیم. حال با استفاده از یک برنامه ی دیگر فولدری اینجاد می کنیم و سپس فولدر برنامه هایی که میخواهیم پاک کنیم را درون فولدر تازه ساخته شده قرار می دهیم. این عمل باید به سرعت انجام بگیرد. برنامه های موجود در فولدر دومی که تازه ساخته ایم را از فولدر خارج می کنیم. حال فقط یک فولدر از برنامه هایی که میخواهیم پاک کنیم، درون فولدر دیگر داریم. وقتی که به صفحه ی خانگی برویم، فولدر به نظر خالی می رسد. کار ما تقریبا تمام است. مطمئن شوید که صفحه ی خانگی ما پر است و تنها فولدر در این صفحه، فولدر به ظاهر خالی ما است. حال کافیست فولدر برنامه ها را در فولدر جدید با انگشت گرفته و به محیط خارج درگ کنیم. تمام! فولدر برنامه های ما به صورت کاملا شگفت انگیزی از بین رفته.

اگر در دنبال کردن متن سردرگم شدید ویدئوی زیر را ببینید.

به یاد داشته باشید که عملیات بالا باعث حذف آیکن برنامه ها می شود و برنامه ها کاماکان در گوشی ما هستند. متاسفانه با ریبوت کردن دستگاه آیکن ها باز می گردند، اما عملیات ساده است و می توان آن را دوباره انجام داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.