رویداد مجازی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ را چگونه تماشا کنیم؟ - تکفارس 
رویداد مجازی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ را چگونه تماشا کنیم؟ - تکفارس 

رویداد مجازی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ را چگونه تماشا کنیم؟

افشین نوری
۷ تیر ۱۴۰۰ - 18:54
سامسونگ

سامسونگ قرار است امروز میزبان یک رویداد مجازی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ باشد. سامسونگ قول داده است تا در این رویداد اطلاعاتی درباره سیستم عامل جدید ور او اس (WearOS) که در ساعت‌های هوشمند آینده این شرکت استفاده خواهد شد بدهد. همچنین انتظار می‌رود این شرکت درباره اعضای جدید اکوسیستم گلکسی خود و همچنین تلاش‌هایش برای بهبود امنیت موبایلی صحبت کند.

مطالب مرتبط:

گوگل در کنفرانس I/O 2021 اعلام کرد که سیستم عامل تایزن سامسونگ با نرم‌افزار ور او اس این شرکت یکپارچه خواهد شد تا در ساعت‌های هوشمند بعدی سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی یک ساعت جدید گلکسی اکتیو است که از این سیستم عامل بهره خواهد برد و احتمالاً در رویداد امروز چیزهایی درباره آن خواهیم شنید. ما همچنین در رویداد امروز ممکن است شاهد پیش‌نمایش گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ نیز باشیم.

براساس آنچه که در صفحه رویداد مجازی امروز سامسونگ آمده است، این رویداد دقیقا به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد؛ بنابراین سامسونگ زمان کافی برای صحبت کردن درباره همه جزئیات فوق را خواهد داشت. زمان دقیق شروع این رویداد ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت آمریکای غربی، ساعت ۱۳:۱۵ به وقت آمریکای شرقی، ساعت ۱۹:۱۵ به وقت اروپای مرکزی و ساعت ۲۱:۴۵ به وقت ایران خواهد بود. کسانی که قصد تماشای زنده این رویداد را دارند می‌توانند از سه روش زیر استفاده کنند:

ما نیز افزون بر پخش زنده، اخبار این رویداد را پوشش خواهیم داد. پس حتماً در ساعت‌های آینده با همراه باشید تا شما را در جریان همه اخبار و اطلاعات این رویداد قرار دهیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید