رندرهای گلکسی واچ ۴ سامسونگ فاش شد - تکفارس 
رندرهای گلکسی واچ ۴ سامسونگ فاش شد - تکفارس 

رندرهای گلکسی واچ ۴ سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۵ تیر ۱۴۰۰ - 10:12
گلکسی واچ ۴

جدیدترین رندرهای گلکسی واچ ۴ سامسونگ توسط وب‌سایت ۹۱Mobiles  فاش شده‌اند. به نظر می‌رسد این رندرها با توجه به اینکه ساعت را از تمام زوایا نشان می‌دهند رندرهای رسمی سامسونگ باشند.

البته شایعات قبلی به نام گلکسی واچ ۴ اکتیو برای این ساعت اشاره کرده بودند، اما حالا این رندرها تایید می‌کنند که سامسونگ آن را گلکسی واچ ۴ خواهد نامید.

این رندرها همچنین برخی از مشخصات گلکسی واچ ۴ را به ما نشان می‌دهند. ما در قاب پشت ساعت، متنی را مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد واچ ۴ در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری ارائه خواهد شد. این ساعت همچنین از استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر آب، استاندارد MIL-STD 810G، پوشش گوریلا گلس +DX و GPS  پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین به نظر می‌رسد طراحی واچ ۴ متفاوت از واچ ۳ باشد. گلکسی واچ ۴ ظاهراً طراحی خود را از ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ الهام گرفته است؛ بطوریکه دارای ظاهری ظریف و خطوطی انحنادار در بدنه خود است. لبه‌های بدنه واچ ۴ هم برای هماهنگی با مچ‌های دست کاربر، حالت خمیده دارند و طرز بسته‌شدن بندهای ساعت تقریباً مشابه بندهای واچ اکتیو ۲ است. دو دکمه فیزیکی هم در لبه سمت راست ساعت وجود دارد و به نظر می‌رسد واچ ۴ مثل اکتیو ۲ از یک حاشیه لمسی بهره خواهد برد.

گلکسی واچ ۴

ما در رندرهای امروز، رنگ‌های مختلفی را برای بند گلکسی واچ ۴ می‌بینیم که شامل رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، زرد و نقره‌ای می‌شوند.

ما هنوز نمی‌دانیم که سیستم عامل جدید ور او اس (Wear OS) گوگل که قرار است روی واچ ۴ استفاده شود چه ظاهری خواهد داشت. البته در رندرهای امروز می‌توان برخی از واچ‌فیس‌ها را مشاهده کرد، اما از روی آن‌ها دقیقاً نمی‌توان تشخیص داد که چه نرم‌افزار در پس‌زمینه ساعت اجرا می‌شود. انتظار می‌رود گوگل اواخر امسال اطلاعات بیشتری درباره این سیستم عامل در اختیار ما قرار بدهد. با این‌حال، ما امیدواریم که سامسونگ در زمان معرفی گلکسی واچ ۴ در ماه آگوست امسال جزئیات بیشتری درباره آن منتشر کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید