Xiamoi صدهزار گوشی در ۳۴ دقیقه فروخت - تکفارس 
Xiamoi صدهزار گوشی در ۳۴ دقیقه فروخت - تکفارس 

Xiamoi صدهزار گوشی در ۳۴ دقیقه فروخت

alierna
۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - 10:45
Xiamoi صدهزار گوشی در ۳۴ دقیقه فروخت - تکفارس 

آیا این شرکت در حال بزرگ شدن است؟ هفته ی پیش تنها ۳۴ دقیقه زمان لازم بود تا ۱۰۰۰۰۰ گوشی  Xiaomi Redmi Note را بفروشد.

چند ماه پیش هم این شرکت در رکوردی فوق العاده توانسته بود در ۴ دقیقه ۱۰۰.۰۰۰ گوشی Xiaomi Hongmi بفروشد. رکورد قبلی این شرکت فوق العاده بود، اما اگر بخواهیم بطور جدی به فروش Xiaomi Redmi Note نگاه کنیم، این شرکت بسیار عالی عمل کرده.

این گوشی با قیمتی ۱۶۱ دلاری دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچ با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ می باشد. پردازنده ای که این شرکت برای گوشی خود انتخاب کرده، پردازنده ی MT6592 با هشت هسته ی واقعی از شرکت مدیاتک است که با کلاک ۱.۷ گیگاهرتز کار می کند. رم این گوشی ۲ گیگابایت بوده و دارای ۱۶ گیگابایت فضای داخلی است. این گوشی در تست Antutu benchmark نمره ی ۲۸۰۰۰ را به دست آورده که برای گوشی موبایلی به این قیمت بسیار عالیست. نکته ی جذابتر این گوشی وجود دوربینی خوب با سنسور ۱۳ مگاپیکسل است که باز هم برای این قیمت قابل باور نیست. باتری گوشی دارای ظرفیتی ۳۲۰۰ mAh ای بوده و نسخه ی آندروید این گوشی ۴.۲.۲ است.

این شرکت برای کسانی که بودجه ی کمتری دارد هم مدل دیگری از این گوشی ساخته.  قیمت مدل ارزانتر ۱۲۹ دلار است. پردازنده ی موجود در این مدل ۴ هسته ای با کلاک ۱.۷ بوده و از ۱ گیگابایت رم بهره می برد. همچنین حافظه ی داخلی این گوشی به ۸ گیگابایت تقلیل پیدا کرده است.

اگرچه فروش ۱۰۰۰۰۰ نسخه از این گوشی برای Xiaomi یک رکورد نیست، اما برای بسیاری از شرکت های مطرح همین رکورد کافیست تا سر از پا نشناسند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.