نسخه LTE تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در دست ساخت است - تکفارس 
نسخه LTE تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در دست ساخت است - تکفارس 

نسخه LTE تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در دست ساخت است

مهدی حلوائی
۲ تیر ۱۴۰۰ - 17:51
اسنپدراگون 888 LTE

شرکت کوالکام قصد دارد تا نسخه‌ی بدون اتصالات ۵G پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ را به بازار عرضه کند. این نسخه، پلتفرم جدیدی خواهد بود و با شماره مدل SM8450 شناخته خواهد شد ( شماره مدل نسخه‌ی فعلی این پردازنده SM8350 است). کوالکام این محصول را برای شرکت‌هایی تولید می‌کند که قصد دارند تا محصولات خود را در بازار کشورهایی که از شبکه‌های نسل‌بعدی پشتیبانی نمی‌کنند، به فروش برسانند. همچنین شرکت هوآوی که اجازه استفاده از فناوری ۵G شرکت‌های آمریکایی را نداشته نیز امکان استفاده از این پردازنده را خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

هوآوی سری P50

گفته می‌شود که گوشی‌های سری P50 هوآوی که قرار است در اواخر ماه جولای (مرداد) عرضه شوند، به این پردازنده‌ی جدید کوالکام مجهز خواهند شد. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که این شرکت چینی امکان استفاده از فناوری‌های مرنبط با LTE را داشته و از لحاظ قانونی خطری این شرکت را تهدید نمی‌کند. با این وجود، شرکت هوآوی کماکان امکان استفاده از سرویس موبایلی گوگل را نداشته و از این رو گوشی‌های سری P50 نیز به این سرویس دسترسی نخواهند داشت.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از سیستم‌عامل هارمونی او اس ۲٫۰ منتشر شده و انتظار می‌رود که گوشی‌های سری P50 نیز از این سیستم‌‌عامل استفاده کنند. با این حال، بعید است که تفاوت خاصی بین سیستم‌عامل این سری پرچمدار هوآوی و گوشی‌های سری P40 و میت ۴۰ وجود داشته باشد.

نظر شما در مورد پردازنده‌ی جدیدی اسنپدراگون چیست؟ آیا این پردازنده می‌تواند به فروش گوشی‌های سری P50 هوآوی کمک کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید