نسخه‌ جدیدی از خودروی استون مارتین والکری در راه است
نسخه‌ جدیدی از خودروی استون مارتین والکری در راه است

نسخه‌ جدیدی از خودروی استون مارتین والکری در راه است

مهدی حلوائی
۱ تیر ۱۴۰۰ - 17:44
استون مارتین والکری

به‌نظر می‌رسد که استون مارتین قصد دارد تا نسخه‌ی جدیدی از خودروی والکری را به بازار عرضه کند. اخیراً تصویری از وب‌سایت رسمی استون مارتین به بیرون درز پیدا کرده که نسخه‌‌ی متفاوتی از خودروی والکری را تحت عنوان “محرمانه” به نمایش گذاشته است. براساس تصویر منتشرشده، این خودرو طراحی متفوات و جسورانه‌تری نسبت به نسخه‌ی معمولی استون مارتین والکری خواهد داشت.

وب‌سایت Motor1 در مورد این خودرو از شرکت استون مارتین سوالاتی را پرسیده اما این شرکت همانند گذشته اعلام کرده است که اطلاعات مربوط به محصولات آینده‌ی خود را فاش نخواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که والکری جدید از دریچه هوای کوچک‌تری استفاده کرده و این دریچه به شیشه‌ی جلویی خودرو نزدیک‌تر است. همچنین گلگیر جلویی نیز طراحی بزرگ‌تری داشته و کمی بلندتر به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط:

استون مارتین والکری

در قسمت جلوی خودرو از اسپلیتر جدیدی استفاده شده که نقاط اتصال باریک‌تری دارد. این اسپلیتر در قسمت عقب خودرو، جایی که بال عقبی بزرگ والکری حضور دارد، نیز مورد استفاده قرار گرفته است. هر دو قسمت کناری این اسپلیتر به‌صورت منحنی طراحی شده و ظاهر خاصی را به خودرو بخشیده‌اند. همچنین به‌نظر می‌رسد که شیشه‌ی جلویی خودرو نیز طراحی بلندتری داشته است.

مدت زمان زیادی از معرفی خودروی استون مارتین والکری می‌گذرد و ما هنوز منتظر عرضه‌ی این خودرو به بازار هستیم. استون مارتین این خودرو را در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد و با توجه به گفته‌های این شرکت انگلیسی در ماه فوریه (بهمن)، عرضه‌ی این خودرو به زودی آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که تا قبل از پایان سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی جدید این خودرو منتشر شود.

نظرات خود در مورد خودروی استون مارتین والکری را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید