سامسونگ خبر از معرفی دستگاه‌های جدیدی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ داد - تکفارس 
سامسونگ خبر از معرفی دستگاه‌های جدیدی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ داد - تکفارس 

سامسونگ خبر از معرفی دستگاه‌های جدیدی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ داد

افشین نوری
۱ تیر ۱۴۰۰ - 11:26
سامسونگ خبر از معرفی دستگاه‌های جدیدی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ داد - تکفارس 

سامسونگ امروز حضور خود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ را کنسل کرد، اما گفت که به‌صورت آنلاین در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد. سامسونگ با انتشار تیزری، تاریخ و زمان دقیق برگزاری رویداد مجازی خود در این کنگره را ساعت ۱۷:۱۵ روز ۲۸ ژوئن (به وقت UTC) اعلام کرده است. این رویداد قرار است به‌صورت زنده از یوتیوب پخش بشود.

مطالب مرتبط:

بنا به گفته سامسونگ، کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در کنگره جهانی موبایل امسال بسیار مختصر و کوتاه خواهد بود و بیشتر درباره اکوسیستم گلکسی و همچنین چشم‌انداز ساعت‌های هوشمند آینده خود صحبت خواهد کرد.

سامسونگ

شاید از روی تیزری که سامسونگ امروز منتشر کرده بتوان حدس زد که این شرکت درباره چه محصولاتی صحبت خواهد کرد. این دستگاه‌ها می‌توانند شامل گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ باشند؛ ضمن اینکه یک دستگاه قرمزرنگ در گوشه سمت چپ تیزر، شباهت زیادی به یک لپ تاپ دارد. همچنین یک دستگاه قرمزرنگ دیگر در وسط تصویر دیده می شود که ممکن است مربوط به گوشی گلکسی S21 الترا با قلم استایلوس باشد. ما همچنین ممکن است شاهد معرفی یک تبلت جدید (احتمالاً سری گلکسی تب S8 که اخیراً اطلاعاتی درباره آن فاش شده است) باشیم. محصولات دیگر می‌توانند ساعت‌های هوشمند جدید (گلکسی واچ ۴ یا واچ اکتیو ۴)، یک چیپست ۵ نانومتری و سیستم‌عامل ور او اس گوگل با پوسته One UI باشند.

البته وجود همه این‌ دستگاه‌ها در تیزر فوق، بدین معنی نیست که ما هفته آینده شاهد معرفی همه آن‌ها خواهیم بود. همانطور که می‌دانید محصولات گلکسی سامسونگ معمولاً در رویداد آنپک این شرکت معرفی می‌شوند، بنابراین رویداد هفته آینده صرفاً محلی برای نمایش اولیه محصولات آتی و فناوری‌های جدید سامسونگ خواهد بود. براساس آخرین شایعات، گوشی‌های تاشوی بعدی سامسونگ و ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت در ماه آگوست رونمایی خواهند شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید