آیا باور به نحسی عدد ۱۳ گریبان اپل را هم می گیرد؟ - تکفارس 
آیا باور به نحسی عدد ۱۳ گریبان اپل را هم می گیرد؟ - تکفارس 

آیا باور به نحسی عدد ۱۳ گریبان اپل را هم می گیرد؟

خشایار جهانی
۱ تیر ۱۴۰۰ - 10:28
Iphone 13

تابستان فرا رسیده است و بسیاری از کاربران اپل منتظرند تا در این فصل گرم، مانند همیشه، نسل بعدی آیفون معرفی و در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه شود. البته بررسی اخیر وبسایت SellCell Survey نشان می‌دهد که ممکن است طرفداران نسبت به نسل بعدی این گوشی خیلی مشتاق نباشند، اما چرا؟

منظور از نسل بعدی آیفون، اسم آن است؛ آیفون ۱۳! این وبسایت در بررسی خود یک سوال ساده را مطرح کرده است: آیا اگر اپل عدد ۱۳ را در کنار نسل بعدی آیفون بگذارد، می‌تواند بدشگون باشد؟ از میان ۳۰۰۵ پاسخ‌دهنده جواب‌ها به این‌صورت بود:

  • از هر ۵ کاربر آیفون و آیپد، یک نفر گفت که به دلیل وجود عدد ۱۳، آیفون نسل بعد را خریداری نمی‌کند.
  • مردان حدود دو برابر زنان عدد ۱۳ را نحس می‌دانستند.
  • حدود ۸۱٫۷ درصد افراد گفتند که وجود عد ۱۳ در کنار آیفون تاثیری بر خرید آن‌ها ندارد.

مطالب مرتبط:

در کنار این بررسی، کاربران اپل پیشنهاداتی برای نام نسل بعدی آیفون داشتند که می‌توان به نام «آیفون ۲۰۲۱» اشاره کرد که مانند نام‌گذاری سری مک‌بوک‌ها و آیپدهای این شرکت است.

به‌‌علاوه، خیلی از افراد نسبت به معرفی آی او اس ۱۵ هیجان‌زده نیستند. از دلایل آن می‌توان به نارضایتی ۲۳ درصدی از برنامه کیف پول بعد از به‌روزررسانی اشاره کرد که از ذخیره کارت‌های شناسایی نیز پشتیبانی می‌کند. بهبود جستجو در Spotlight (17.3 درصد) و ویژگی‌های جدید برنامه فایند مای اپ (Find My App) (14.2 درصد) در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

Iphone 13

به‌نظر می‌رسد که امسال اپل در معرفی به‌روزرسانی‌ها، محصولات و … هیجان همیشگی را نداشته است. با این وجود نمی‌توان به‌طور قطع به یقین گفت که در رویدا سپتامبر امسال باید منتظر چه چیزی باشیم. شما در رابطه با نام‌گذاری عدد ۱۳ برای آیفون بعدی چه فکر می‌کنید؟ آیا این باور نحس بودن عدد ۱۳ بر روی تصمیم خرید شما هم تاثیر می‌گذارد؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.