آمازون کیت تست خانگی کرونا تولید و عرضه می کند - تکفارس 
آمازون کیت تست خانگی کرونا تولید و عرضه می کند - تکفارس 

آمازون کیت تست خانگی کرونا تولید و عرضه می کند

محمدحسین فرقانی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - 11:03
اپلیکیشن آمازون

شرکت آمازون از این پست کیت تست خانگی کووید-۱۹ را به‌صورت اختصاصی در خدمت مشتریانش برای فروش قرار می‌دهد. نتایج آزمایش ویروس کرونا از طریق یکی از بخش‌های سایت خود این شرکت، که ابتدا تنها برای کارمندان طراحی شده بود، قابل دسترسی است. اولین بار رسانهٔ استت نیوز (Stat News) از عمومی‌شدن این کیت تست برای مشتریان آمازون خبر داد.

در حال حاضر این کیت در برخی از نواحی ایالات متحده با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار با استفاده از سرویس آمازون پرایم (Prime) ارسال می‌شود.

برای استفاده از این کیت تست، افراد می‌بایست یک سواب (که در داخل بینی‌شان قرار می‌دهند) را در جعبه‌ای که آمازون ارسال نموده و هزینهٔ پست آن از قبل پرداخته شده، قرار دهند و منتظر نتیجهٔ آزمایششان بمانند. این سواب‌ها در نهایت به آزمایشگاه‌های مرکزی مخصوص تشخیص و نگهداری بیماران کرونا فرستاده می‌شوند تا نتایج آن‌ها اعلام شوند. آمازون در ماه مارس میلادی مجوز این کیت‌های تشخیص ویروس کووید-۱۹ را از وزارت بهداشت و غذای آمریکا دریافت کرد. در آن زمان، تنها هدف این شرکت استفاده از این کیت‌ها برای کارمندان خودش بود.

ویروس کرونا/آمازون

مطالب مرتبط:

در طی سالی که گذشت، شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینهٔ شناخت ویروس کرونا و راه‌های تشخیص این‌که آیا فرد به این ویروس مبتلا است یا خیر، بودیم. متخصصین معتقدند برای این‌که کیت‌های خانگی تست ویروس کرونا مانند سایر ویروس‌ها هم‌چون آنفولانزا به بازار وارد گردد، تلاش‌های زیادی نیاز است.

شرکت آمازون هم‌چنین دو کیت تست خانگی دیگر نیز برای ویروس کرونا به‌فروش می‌رساند که توسط کمپانی‌های DxTerity و Quidel (تست ده‌دقیقه‌ای) ساخته شده‌اند. قیمت این دو کیت به‌ترتیب ۹۹ و ۲۴٫۹۵ دلار می‌باشد.

این کیت خانگی جدید، آخرین پیشرفت آمازون در زمینهٔ سلامت و بهداشت بوده‌است. این شرکت اولین بار در مارس ۲۰۲۱ شروع به توزیع این نوع کیت‌های تشخیص کووید-۱۹ برای کارمندانش کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.