ال جی به‌زودی محصولات اپل را در فروشگاه های خود می فروشد - تکفارس 
ال جی به‌زودی محصولات اپل را در فروشگاه های خود می فروشد - تکفارس 

ال جی به‌زودی محصولات اپل را در فروشگاه های خود می فروشد

افشین نوری
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - 10:02
ال جی به‌زودی محصولات اپل را در فروشگاه های خود می فروشد - تکفارس 

همانطور که احتمالاً می‌دانید ال جی در حال خارج شدن از کسب و کار گوشی‌های هوشمند است. با این ‌حال، فروشگاه‌های Best Shop این شرکت در کره جنوبی به‌زودی شاهد ازدحام مشتریان زیادی برای خرید محصولات دیگری خواهند بود. البته این محصولات نه متعلق به خود ال جی، بلکه متعلق به اپل خواهند بود. این اقدام ال جی، به رونق دوباره فروشگاه‌های ال جی که زمانی اختصاص به فروش هندست‌های این شرکت داشتند خواهد شد.

مطالب مرتبط:

به گزارش خبرگزاری Business Korea، اپل و ال جی هم‌اکنون در حال مذاکره بر سر چند موضوع مهم در این زمینه هستند. یکی از این موضوعات آن است که آیا فروشگاه‌های ال جی، برای فروش محصولات اپل، توسط کارکنان اپل اداره خواهد شد یا توسط کارکنان ال جی. موضوع دیگر این است که چه نوع محصولاتی در این فروشگاه‌ها فروخته خواهند شد؟ به نظر می‌رسد آیفون، آیپد و اپل واچ جزو این محصولات خواهند بود، اما در مورد لپ تاپ‌های اپل هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

از آنجاییکه ال جی همچنان لپ تاپ‌های خود را در فروشگاه‌هایش می‌فروشد، عرضه مک بوک های اپل که درواقع رقیب لپ تاپ های ال جی محسوب می‌شوند ممکن است مشکلاتی برای ال جی ایجاد کند. به همین‌خاطر ال جی تمایلی به این کار نخواهد داشت و به این ترتیب اپل ممکن است هیچ خدماتی برای لپ تاپ‌هایش در فروشگاه‌های ال جی ارایه نکند؛ که طبیعتاً اپل مخالف این موضوع خواهد بود.

ال جی گفته است که هنوز به توافق نهایی با اپل نرسیده است. با این‌حال، این شرکت ممکن است تا آخر جولای که زمان پایان فروش‌ گوشی‌های این شرکت خواهد بود توافق خود را با اپل نهایی کند. هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ فروشگاه Best Shop ال جی در کره جنوبی وجود دارد و این امکانات می‌تواند به‌طور چشمگیری به گسترش فضای خرده‌فروشی اپل در کشور کره جنوبی کمک کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.