موتورولا دیفای به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
موتورولا دیفای به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

موتورولا دیفای به طور رسمی معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 19:04
موتورولا دیفای

اوایل سال جاری شرکت موتورولا از همکاری خود با شرکت گوشی‌سازی انگلیسی بولیت گروپ (Bullitt Group) خبر داد و حالا این شرکت از اولین محصول این همکاری با نام موتورولا دیفای (Defy) رونمایی کرد. این محصول از نظر سخت‌افزاری شباهت زیادی با گوشی موتو G9 پلی دارد.

مطالب مرتبط:

موتورولا دیفای از صفحه نمایش اچ دی پلاس ۶٫۵ اینچی با محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده کرده است. ناچ بالای صفحه نمایش دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جای داده است. بدنه‌ی این گوشی نیز با دریافت گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که در دمای زیر ۲۵ درجه و بالای ۵۵ درجه نیز کار کند. موتورولا دیفای در برابر ضربه نیز مقاوم بوده و در صورتی که از ارتفاع بر روی قسمت کناری فرود بیاید، آسیبی نخواهد دید.

موتورولا دیفای

ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. موتورولا دیفای از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۲، رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۲۰ واتی استفاده کرده است. این گوشی از سیستم‌‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری UX بهره خواهد برد.

گوشی موتورولا دیفای از هفته‌ی آینده در کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی با قیمت ۳۲۵ یورو/ ۳۹۰ دلار در دسترس خوهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا موتورولا دیفای می‌تواند به فروش خوبی دست پیدا کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.