وان پلاس و اوپو باهم ادغام می شوند - تکفارس 
وان پلاس و اوپو باهم ادغام می شوند - تکفارس 

وان پلاس و اوپو باهم ادغام می شوند

افشین نوری
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 09:37
وان پلاس

پیت لائو (Pete Lau) مدیرعامل وان پلاس سال گذشته به عنوان نایب رییس ارشد شرکت OPLUS که مالک کل شرکت اوپو و بخش بزرگی از شرکت وان پلاس است انتخاب شد. لائو مسئول برنامه‌ریزی استراتژیک برای محصولات این دو شرکت است و در طول این مدت، تیم‌های مختلفی از هر دو شرکت همکاری مشترکی باهم داشته‌اند تا محصولات خوبی روانه بازار کنند.

مطالب مرتبط:

حالا بعد از چند ماه، ما شاهد اثرات مثبت این اتفاق هستیم و به نظر می‌رسد که این همکاری می‌تواند زمینه خوبی برای ادغام دو شرکت اوپو و وان پلاس باشد. با این‌حال، لائو ادعا کرده است که برند وان پلاس همچنان به‌طور مستقل فعالیت خواهد کرد.

وان پلاس

لائو گفته است:

من مطمئن هستم که این تغییرات نتایج مثبتی برای مشتریان و کاربران ما خواهد داشت. ما در همکاری مشترک‌مان با اوپو، منابع زیادی برای تولید محصولات بهتر برای مشتریان‌مان خواهیم داشت. این کار همچنین به ما کمک خواهد کرد تا کارایی خود را بالا ببریم و برای مثال، آپدیت‌های نرم‌افزاری بیشتری را در فاصله‌های زمانی کوتاه‌تری برای کاربران وان پلاس ارایه کنیم.

در حال حاضر، نتیجه همکاری این دو شرکت در سری وان پلاس ۶ نمایان شده است و این هندست‌ها در چین با سیستم عامل ColorOS که درواقع پوسته اندرویدی اوپو است عرضه شده‌اند. البته نسخه‌های بین‌المللی گوشی‌های وان پلاس همچنان از سیستم عامل اکسیژن او اس استفاده خواهند کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید