گوشی های سری آنر ۵۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شدند - تکفارس 
گوشی های سری آنر ۵۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شدند - تکفارس 

گوشی های سری آنر ۵۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شدند

افشین نوری
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 08:58
آنر ۵۰

آنر از سری آنر ۵۰ رونمایی کرد. آنر ۵۰ پرو، آنر ۵۰ و آنر ۵۰  SE اولین هندست‌های این شرکت هستند که از GSM پشتیبانی خواهند کرد. این سه هندست از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی، دوربین‌های اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۱۰۰ وات بهره می‌برند.

آنر ۵۰ و مدل پرو آن اولین گوشی‌های مجهز به چیپست جدید اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام هستند. آنر ۵۰ SE هم که یک گوشی اقتصادی است از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک استفاده می‌کند.

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو

رده‌بالاترین مدل این سری طبیعتاً آنر ۵۰ پرو است که از یک نمایشگر انحنادار ۶.۷۲ اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر هم دو دوربین سلفی (اصلی ۳۲ مگاپیکسلی + التراواید ۱۲ مگاپیکسلی) در داخل یک بریدگی قرص‌مانند جای گرفته‌اند. این نمایشگر از نرخ تاچ سمپلینگ ۳۰۰ هرتز و نرخ نوسازی داینامیک پشتیبانی می‌کند که منجر به کاهش مصرف باتری خواهد شد.

مطالب مرتبط:

در مقابل، آنر ۵۰ استاندارد مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی با همان مشخصات مدل پرو است، اما فقط دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلوی خود است.

اما در پشت هر دو گوشی شاهد دوربین‌های یکسانی هستیم که در داخل دو ماژول بزرگ دایره‌ای‌شکل قرار گرفته‌اند. یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سایز پیکسلی ۱/۱.۵۲ اینچ و ترکیب پیکسلی ۱ پیکسل در ماژول بالا جای گرفته است و سه دوربین دیگر یعنی دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی نیز در ماژول پایین قرار گرفته‌اند. آنر همچنین حالت‌های Vlog را برای این دوربین‌ها ارایه کرده که امکان ضبط همزمان ویدیوها از جلو و پشت دوربین‌ها را فراهم می‌کند.

همانطور که گفته شد آنر ۵۰ و ۵۰ پرو اولین گوشی‌هایی هستند که از چیپست جدید اسنپدراگون ۷۷۸G که متشکل از هسته‌های پردازشی Kryo 670 و یک هسته گرافیکی Adreno 642L است استفاده می‌کنند. در کنار این چیپست از ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم استفاده شده است.

آنر ۵۰

در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای رابط کاربری Magic UI 4.2 در کنار اندروید ۱۱ خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود که نسخه بین‌الملی این گوشی‌ها از GSM پشتیبانی کند. آنر ۵۰ پرو انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات می‌گیرد، در حالیکه آنر ۵۰ دارای یک باتری بزرگتر ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۶ وات است.

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو از تاریخ ۲۵ ژوئن در چین پیش‌فروش خواهند شد. قیمت آنر ۵۰ از ۲۶۹۹ یوان (۴۲۲ دلار) شروع خواهد شد و قیمت پایه آنر ۵۰ پرو ۳۶۹۹ یوان (۵۷۸ دلار) خواهد بود. آنر تایید کرده است که نسخه بین‌المللی این دو گوشی در بیش از ۴۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد، اما این شرکت اشاره‌ای به تاریخ دقیق عرضه آن‌ها نکرده است.

آنر ۵۰ SE

آنر ۵۰ SE دارای یک نمایشگر تخت ۶.۷۸ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. در پشت گوشی هم سه دوربین شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

آنر ۵۰

انرژی این هندست را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت ۶۶ وات شارژ تامین می‌کند و در بخش نرم‌افزار هم شاهد اجرای Magic UI 4.2 در کنار اندروید ۱۱ خواهیم بود.  قیمت آنر ۵۰ SE از ۲۳۹۹ یوان (۳۷۵ دلار) شروع خواهد شد و از تاریخ ۲ جولای در چین قابل دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی‌های جدید آنر چیست؟ آیا مشخصات و ظاهر آن‌ها را می‌پسندید؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید