سامسونگ گلکسی S21 FE از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی S21 FE از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی S21 FE از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

افشین نوری
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 18:52
S21 FE

سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی گلکسی S21 FE رونمایی کند و حالا این هندست تاییدیه سازمان چینی ۳C را برای شارژر EP-TA800 سامسونگ دریافت کرده است.

مطالب مرتبط:

این شارژر دارای حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات است و پیش از این، در کنار گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ عرضه شده بود. البته موضوعی که هنوز مشخص نیست این است که آیا گلکسی S21 FE این شارژر را در داخل جعبه خود خواهد داشت یا نه.

گلکسی S21 FE

در حال حاضر، گوشی گلکسی S20 FE با یک شارژر ۱۵ واتی عرضه می‌شود. ضمن اینکه این هندست در صورت وجود پاور بریک مناسب می‌تواند از سرعت شارژ ۲۵ وات هم پشتیبانی کند.

درباره سایر مشخصات گلکسی S21 FE انتظار می‌رود که این گوشی مثل مدل قبلی خود مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد که این موضوع، مقایسه عمر باتری این دو گوشی را برای ما امکان‌پذیر خواهد کرد. نسخه ۵G این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد، هرچند که ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این گوشی یک نسخه اگزینوس هم خواهد داشت یا نه.

گلکسی S21 FE همچنین دارای ۶/۸ گیگابایت رم خواهد بود و شاید از نظر ابعاد کمی کوچکتر از مدل فعلی باشد. نمایشگر آن یک پنل ۶.۴۱ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و همچنین براساس رندرهایی که تاکنون از این هندست منتشر شده، طراحی آن بسیار شبیه به سری گلکسی S21 خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید