اولین گوشی تاشوی گوگل شبیه به گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود - تکفارس 
اولین گوشی تاشوی گوگل شبیه به گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود - تکفارس 

اولین گوشی تاشوی گوگل شبیه به گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود

حامد شهرزاد
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 15:17
google foldable

گوگل در حال حاضر بر روی اولین تلفن هوشمند تاشوی خود کار می‌کند که گفته می‌شود که نام رمز این گوشی هوشمند گذرنامه است. در حالی که شرکت گوگل تاکنون توانسته بود تا اطلاعات مربوط به تلفن همراه تاشوی آینده خود را مخفی نگه دارد، راس‌یانگ که تحلیلگر بخش صفحه نمایش موبایل است، اطلاعات مهمی در مورد تلفن تاشوی آینده گوگل را فاش کرده است.

به گفته این تحلیلگر نمایشگر، گوشی تاشوی آینده گوگل بیشتر شبیه گلکسی زد فولد ۲ و کمتر شبیه گلکسی زد فلیپ خواهد بود. به عبارت دیگر و بر خلاف گلکسی زد فلیپ و موتورولا رازر که گوشی‌های هوشمند طویلی هستند که به صورت عمودی تا می‌شوند، این گوشی هوشمند به صورت افقی جمع می‌شود و به صورت یک تبلت باز می‌شود.

مطالب مرتبط:

چند ماه پیش، موتجه شدیم که سازنده گوشی‌های هوشمند پیکسل یعنی گوگل، گوشی تاشوی خود را تا پایان سال جاری روانه بازار می‌کند. با این وجود، باید گفت که تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست. البته ما‌امیدواریم که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند تاشوی گوگل با اسم رمز گذرنامه اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشیم.

در همین حال، گوگل به سامسونگ کمک می‌کند تا یک صفحه نمایش تاشو را برای گوشی تاشوی خود تولید کند. شرکت فناوری کره جنوبی یعنی ساسمونگ همچنین به بسیاری از سازندگان تلفن‌های چینی دیگر از جمله اوپو، ویوو، شیائومی در توسعه نمایشگر اولین تلفن‌های تاشو کمک می‌کند.

اینطور به نظر می‌رسد که تمام شرکت‌های بزرگ تولیدکننده تلفن‌های همراه بر روی ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو سرمایه‌گذاری کرده اند و در آینده شاهد عرضه این محصولات به بازار با حجم گسترده خواهیم بود. نظر شما چیست؟ آیا آینده بازار تلفن همراه در دستان گوشی‌های تاشو خواهد بود؟ اگر از تلفن‌های تاشوی آینده هیجان زده‌اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: MS Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید