نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد - تکفارس 
نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد - تکفارس 

نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد

افشین نوری
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 11:42
اپل موزیک

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که اخیراً برگزار شد، چندین قابلیت جدید از جمله صوت با وضوح بالا و فراگیر (Lossless and Spatial Audio) را برای سرویس پخش موزیک خود معرفی کرد. حالا این قابلیت برای اپلیکیشن اندرویدی اپل موزیک هم عرضه شده‌ است.

اپل گفته است که فقط دستگاه‌های سازگار می‌توانند از قابلیت Spatial Audio و هزاران موزیک آماده با صدای دالبی اتموس استفاده کنند. همچنین یک برچسب دالبی اتموس روی صفحه آلبوم‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بدانید کدامیک از موزیک‌ها با دستگاه شما سازگار هستند. این موارد در مورد قابلیت Lossless Audio هم صادق هستند.

مطالب مرتبط:

منوی تنظیمات قابلیت جدید شامل چندین گزینه برای انتخاب است که از آن جمله مس‌توان به گزینه‌های کارایی بالا: AAC با مصرف کم دیتا، کیفیت بالا: AAC 256 kbps، صدای فراگیر: ALAC تا ۲۴ بیت/۴۸ هرتز و صدای فراگیر با وضوح بالا: ALAC تا ۲۴ بیت/۱۹۲ هرتز اشاره کرد.

اپلیکیشن اندرویدی اپل موزیک همچنین یک کراس‌فید خودکار برای اجرا بین تِرک‌های موزیک اضافه کرده است که انتقال روان از یک ترک به ترک دیگر را هنگام گوش دادن به آن‌ها فراهم خواهد کرد. ضمناً بهینه‌سازی‌هایی هم در بخش جستجوی موزیک‌ها اتفاق افتاده که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی موزیک‌های موردعلاقه خود را پیدا کنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.