افشای اطلاعات جدید درباره تغییرات ویندوز ۱۱ - تکفارس 
افشای اطلاعات جدید درباره تغییرات ویندوز ۱۱ - تکفارس 

افشای اطلاعات جدید درباره تغییرات ویندوز ۱۱

افشین نوری
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 09:55
ویندوز ۱۱

بیلد ویندوز ۱۱ امروز فاش شده است و ما حالا می‌توانیم نگاهی به نسل بعدی سیستم عامل مایکروسافت بیندازیم. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود، تاثیر ویندوز ۱۰X روی این نسخه جدید غیر قابل انکار است.

مطالب مرتبط:

شباهت ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰X را در نوار وظیفه مرکزی و منوی استارت جدید آن می‌توان مشاهده کرد.

ویندوز ۱۱

البته به کسانی که علاقه‌ای به نوار وظیفه مرکزی ندارند باید بگوییم که این ویژگی یک گزینه اختیاری است و شما می‌توانید تعیین کنید که نواز وظیفه در مرکز صفحه قرار گیرد یا در سمت چپ آن.

ویندوز ۱۱

نسخه جدید ویندوز همچنین خبر از بازگشت ویجت‌ها را می‌دهد که متاسفانه به نظر می‌رسد صرفاً‌ بکارگیری ساده‌ی فید اخبار مایکروسافت در این سیستم عامل است.

ویندوز ۱۱

همانطور که گفته شد ظاهر سیستم عامل جدید مایکروسافت بسیار شبیه به ویندوز ۱۰X است، اما به‌خاطر آیکون‌های جدیدی که در آن ارایه شده، کمی تروتمیز و زیباتر از ویندوز ۱۰X به نظر می‌رسد.

ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ همچنین از یک قابلیت جدید اسنپ (Snap) بهره می‌برد. مایکروسافت در این نسخه، کاربران را تشویق کرده تا از رایانه شخصی خود در وان‌درایو (OneDrive) بک‌آپ بگیرند و از اطلاعات خود حتی در صورت از دست دادن دستگاه‌شان محافظت کنند.

ویندوز ۱۱
نسخه جدید ویندوز همچنین دارای چندین ژست چهارانگشتی جالب است که شامل سوییچ کردن دسکتاپ‌های مجازی با انجام این ژست‌ها می‌شود. همچنین یک انیمیشن جدید برای چرخش صفحه‌نمایش ارایه شده است.

در مجموع، به نظر می‌رسد که ویندوز جدید توانسته تعادل خوبی بین ارایه چیزی با ظاهر بصری خوب بدون ایجاد تغییرات زیاد در نسخه فعلی برقرار کند. نظر شما درباره ویندوز ۱۱ چیست؟ آیا ظاهر آن را می پسندید؟

منبع: MsPowerUser

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید