اولین تصاویر از کیس گوگل پیکسل ۶ فاش شد - تکفارس 
اولین تصاویر از کیس گوگل پیکسل ۶ فاش شد - تکفارس 

اولین تصاویر از کیس گوگل پیکسل ۶ فاش شد

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - 20:14
گوگل پیکسل ۶

ما پیش از این شاهد افشای طراحی غیرعادی گوشی پیکسل ۶ در رندرهای مختلف بوده‌ایم و طبیعی است است که این طراحی نیاز به کیس‌های غیرعادی نیز داشته باشد. حالا آیس یونیوس (Ice Universe) افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی تصاویری از یک کیس شفاف پلاستیکی منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به گوشی‌ پیکسل ۶ است.

اگر این کیس‌ها واقعاً متعلق به پیکسل ۶ باشند، بنابراین ما شاهد ماژول دوربین مستطیلی‌شکل با دو کناره شیب‌دار در پشت این گوشی خواهیم بود. ضمن اینکه ما براساس شایعات می دانیم که ضخامت پیکسل ۶ برابر با ۸.۹ میلیمتر خواهد بود که این ضخامت با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین پشت به ۱۱.۸ میلیمتر خواهد رسید.

در تصاویر همچنین یک سوراخ در بالای کیس‌ها مشاهده می‌شود که احتمالاً مربوط به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری می‌شود. اما این احتمال هم وجود دارد که مربوط به میکروفون گوشی باشد. هیچ‌یک از رندرهایی که قبلاً منتشر شده‌اند، دارای جک هدفون نبوده‌اند. پیکسل ۶ به احتمال زیاد دارای اسپیکرهای استریو هم خواهد بود و ما می‌توانیم دو بازشدگی مخصوص اسپیکرها را در پایین کیس‌ها مشاهده کنیم.

مطالب مرتبط:

اما در مورد مشخصات پیکسل ۶ باید بگوییم که ما این روزها چیزهای زیادی درباره این گوشی می‌شنویم، اما براساس شایعات، مدل پرو این گوشی یعنی پیکسل ۶ پرو مجهر به یک چیپست سفارشی ۵ نانومتری خواهد بود که عملکردی در حد اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد داشت. ضمن اینکه این گوشی از واحدهای پردازشی NPU و ISP برای پردازش تصاویر استفاده خواهد کرد. در بخش دوربین هم احتمالاً شاهد یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی (با بزرگنمایی ۵ برابر) و یک دوربین التراواید با رزولوشن نامشخص در پشت هندست خواهیم بود.

اما راجع به مشخصات خود پیکسل ۶ باید بگوییم که این هندست احتمالاً دارای دو دوربین در پشت خود خواهد بود و همچنین برخلاف مدل پرو که از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره خواهد برد، از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این دو گوشی در ماه اکتبر یا نوامبر امسال معرفی شوند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید