عرضه‌ی گوشی ریلمی GT در کشورهای اروپایی آغاز شد - تکفارس 
عرضه‌ی گوشی ریلمی GT در کشورهای اروپایی آغاز شد - تکفارس 

عرضه‌ی گوشی ریلمی GT در کشورهای اروپایی آغاز شد

مهدی حلوائی
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - 20:23
ریلمی GT

عرضه‌ی گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ ریلمی GT 5G پس از ۳٫۵ ماه از انتشار این محصول در کشور چین، سرانجام به‌طور رسمی آغاز شد. امروز این محصول در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت و قیمت باورنکردنی ۳۶۹ یورو در دسترس کاربران قرار گرفت.

فروش رسمی گوشی ریلمی GT از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) آغاز شده و نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی آن در چهار روز اول به قیمت ۳۶۹ یورو از فروشگاه AliExpress به فروش خواهد رسید. نسخه‌ی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی این محصول نیز تا تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) به قیمت ۴۹۹ یورو از فروشگاه آمازون قاببل خریداری خواهد بود.

مطالب مرتبط:

ریلمی GT

پس از اتمام تخفیف‌ها، این دو گوشی به ترتیب به قیمت ۴۹۹ و ۵۹۹ یورو به فروش رسیده و خرید آن‌ها ‌از طریق تمام خرده‌فروشی‌های معتبر امکان‌پذیر خواهد بود. ریلمی GT حتی با قیمت اصلی خود یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

ریلمی همچنین عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند واچ ۲ و واچ ۲ پرو را در اروپا آغاز کرد. قیمت این دو محصول به ترتیب ۵۵ یورو (۵۰ پوند) و ۷۵ یورو (۷۰ پوند) اعلام شده و فروش آن‌‌ها از تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ ژوئن) در فروشگاه آمازون آغاز خواهد شد. ریلمی امروز از جاروی رباتیک تک‌لایف (TechLife) نیز رونمایی کرد. این اولین محصول اینترنت اشیای این شرکت تحت برند تک‌لایف می‌باشد.

ریلمی واچ 2 و واچ 2 پرو

این جاروی رباتیک از مسیریاب لیدار، تمیزکننده‌ی ۲ در ۱ و فناوری سازگاری با سطح هوشمند استفاده می‌کند. قدرت مکش ۳۰۰۰ پاسکال، محفظه گرد و غبار ۶۰۰ میلی‌لیتری، محفظه آب ۳۰۰ میلی‌لیتری و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. پیش‌فروش جاروی رباتیک تک‌لایف از فردا آغاز خواهد شد و قیمت آن ۲۹۹ یورو خواهد بود.

جارو رباتیک ریلمی تک‌لایف

نظر شما در مورد گوشی‌ ریلمی GT چیست؟ آیا قیمت پایین این محصول می‌تواند فروش بالای آن را تضمین کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید