اطلاعاتی از صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 افشا شد
اطلاعاتی از صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 افشا شد

اطلاعاتی از صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 افشا شد

مهدی حلوائی
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - 18:15
رندر گلکسی S22

در حالی که تنها چند ماه از عرضه‌‌ی گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S21 می‌گذرد، تا به حال اطلاعات مختلفی از گوشی‌های سری گلکسی S22 افشا شده و امروز نیز اطلاعات مربوط به سایز صفحه نمایش سه نسخه‌ی مختلف از این گوشی در دسترس قرار گرفت.

با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط دو منبع مختلف، سایز صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 الترا به ترتیب ۶٫۱، ۶٫۵ و ۶٫۸ اینچ خواهد بود و گوشی گلکسی S22 الترا از پنل پشتی LTPO برای صفحه نمایش اولد خود استفاده خواهد کرد. این در حالی است که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S21 ،S21 پلاس و S21 الترا از صفحه نمایش‌های ۶٫۲، ۶٫۷ و ۶٫۸ اینچی بهره‌ می‌برند. براساس این اطلاعات، صفحه نمایش نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S22 از گلکسی S21 کمی کوچک‌تر خواهد بود.

مطالب مرتبط:

رندر گلکسی S22

یکی از افشاکنندگان مشهور با نام کاربری Ice Universe نیز در گذشته ادعا کرده بود که سامسونگ گلکسی S22 برخلاف گلکسی S21 از زوم پیوسته پشتیبانی خواهد کرد. Ice Universe همچنین اعلام کرده بود که گوشی‌های سری گلکسی S22 از فناوری دوربین زیر نمایشگر بهره خواهند برد اما گزارش‌های جدید به عدم استفاده‌ از این فناوری در گوشی‌های گلکسی S22 اشاره دارد.

قرار است که گوشی‌های سری گلکسی S22 از پردازنده‌ی اکسینوس سامسونگ و تراشه گرافیکی ای ام دی استفاده کنند. گفته می‌شود که ترکیب این دو تراشه عملکردی مشابه دسکتاپ خواهد داشت. گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد و تا آن زمان اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد اطلاعات مربوط به گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S22 چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند عملکرد موفق گوشی‌های گلکسی S21 را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: MSPoweruser

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.