دسترسی رایگان ۷ روزه به سرویس بازی آمازون لونا از تاریخ ۳۱ خرداد - تکفارس 
دسترسی رایگان ۷ روزه به سرویس بازی آمازون لونا از تاریخ ۳۱ خرداد - تکفارس 

دسترسی رایگان ۷ روزه به سرویس بازی آمازون لونا از تاریخ ۳۱ خرداد

افشین نوری
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - 17:49
آمازون لونا

آمازون دسترسی به سرویس استریم بازی خود یعنی لونا (Luna) را برای همه اعضای آمازون پرایم از تاریخ ۲۱ و ۲۲ ژوئن باز می‌کند.

شما قبلاً برای تست این سرویس مجبور به ارسال درخواست دسترسی یا ثبت‌نام از طریق دستگاه‌های فایر تی‌وی (Fire TV) بودید. اما این بار، همه مشترکین پرایم در داخل کشور آمریکا قادر به استفاده آزمایشی ۷ روزه از این سرویس خواهند بود.

مطالب مرتبط:

آمازون لونا روی رایانه‌های ویندوز، مک، فایر تی‌وی و همچنین از طریق وب روی آیفون، آیپد و گوشی‌های منتخب اندروید قابل‌دسترس است. قیمت عادی این سرویس برای دسترسی به بازی‌هایی مانند Control ،GRID و Metro Exodus برابر ۵.۹۹ دلار به ازای هر ماه است. شما همچنین می‌توانید با داشتن یک حساب کاربری لونا و با پرداخت ماهانه ۱۴.۹۹ دلاربه کانال بتا  Ubisoft Plus دسترسی بیابید.  این کانال، امکان دسترسی به تعدادی زیادی از بازی‌های Ubisoft از جمله FarCry ،Assassin’s Creed و فرانچایزهای Watch Dogs را فراهم می‌کند.

به‌گفته وب‌سایت ۹to5Google، آمازون همچنین کنترلر اختصاصی لونا را با تخفیف ۳۰ درصد از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ ژوئن ارایه خواهد کرد و کاربران در صورت پکیج فایر تی‌وی ۴K و کنترلر لونا می‌توانند از یک تخفیف ۴۰ دلاری بهره‌مند شوند.

اگر شما عضو آمازون پرایم هستید و خیلی کنجکاور هستید که بدانید سرویس آمازون لونا چه عملکردی در مقایسه با سرویس‌های ایکس‌کلود مایکروسافت و گوگل استادیا دارد، الان فرصت خوبی است تا این موضوع را بررسی کنید. البته باید انتظارات خود را کمی پایین بیاورید، چراکه ما در بررسی‌ خود که روی لونا در اکتبر سال گذشته انجام دادیم متوجه شدیم که این سرویس با وجود لود کردن سریع بازی‌ها، کتابخانه بازی‌های محدودی دارد و همچنین برای اجرای روان باز‌ی‌ها نیاز به اینترنت حداقل ۲۵ مگابیت‌برثانیه است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Nima گفت:

    روزای آخر سرویس ابری آمازون هم از راه رسید تا همین الانم به زور سرپا نگهش داشتن یکی نیست بگه اخه چطور میتونه با مایکروسافت غول سرویس های ابری دنیا رقابت کنه ؟ وقتی مایکروسافت دنیایی از فرانچایز های بزرگ و بازی های AAA فرست پارتی و ترد پارتی باکیفیت و کلی امکانات به مخاطب ارائه میده کسی دیگه سراغ سرویس هایی مثل لونا و استدیا نمیره