مینی یخچال ایکس باکس مایکروسافت احتمالاً اواخر امسال معرفی می‌شود - تکفارس 
مینی یخچال ایکس باکس مایکروسافت احتمالاً اواخر امسال معرفی می‌شود - تکفارس 

مینی یخچال ایکس باکس مایکروسافت احتمالاً اواخر امسال معرفی می‌شود

افشین نوری
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - 11:54
مینی یخچال ایکس باکس

مایکروسافت در حال کار کردن روی مینی یخچال ایکس باکس است و به نظر می‌رسد که این یخچال فریزر کوچک تا آخر امسال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. مایکروسافت قبلاً گفته بود که اگر در رقابت BestofTweets# توییتر برنده بشود یک مینی یخچال ایکس باکس سری ایکس طراحی و تولید خواهد کرد. این شرکت با کسب ۵۰.۵ درصد آرا و با اختلاف بسیار کم نسبت به رقیب خود توانست برنده رقابت توییتر بشود.

مطالب مرتبط:

حالا ما می‌دانیم که این یخچال کوچک در دست ساخت است و براساس تیزری که مایکروسافت در کنفرانس E3 2021 خود منتشر کرد حدس می‌زنیم که این یخچال در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. برای کسانی که نمی‌دانند ایده یخچال ایکس باکس از کجا آمده است باید بگوییم که زمانی که ایکس باکس سری ایکس معرفی شذ، خیلی از کاربران فضای اینترنت به‌شوخی گفتند که این کنسول بسیار شبیه به یک یخچال فریزر است. همین موضوع باعث انتشار میم‌های زیادی در اینترنت شد و مایکروسافت هم از این شوخی بامزه استفاده کرد و حالا تصمیم به ساخت یک یخچال واقعی ایکس باکس سری ایکس گرفته است.

هنوز تاریخ دقیق معرفی این یخچال کوچک مشخص نیست؛ اما به‌هرحال ما شاهد یک اقدام غیرمنتظره از طرف مایکروسافت هستیم و مطمئناً بسیاری از گیمرها از داشتن این یخچال کوچک به‌عنوان یک چیز به‌یادماندنی از کنسول ایکس باکس سری ایکس استقبال خواهند کرد.

منبع: Tech Radar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید