باگ جدید در نسخه اندرویدی برنامه گوگل صفحه خالی را نشان می دهد - تکفارس 
باگ جدید در نسخه اندرویدی برنامه گوگل صفحه خالی را نشان می دهد - تکفارس 

باگ جدید در نسخه اندرویدی برنامه گوگل صفحه خالی را نشان می دهد

خشایار جهانی
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - 10:40
Google Search

طی چند هفته گذشته، یک باگ موجود در نسخه اندرویدی برنامه گوگل باعث شده که کاربران در بعضی موارد بعد از جستجوی یک مطلب با صفحه خالی گوگل مواجه شوند. وبسایت Androidpolice بیان کرد که این مشکل در گوشی‌های سامسونگ، گوگل و وان پلاس دیده شده است.

اگر شما هم با این مشکل برخوردید ممکن است یا اعصاب‌تان از این قضیه خرد شده باشد یا خونسردی خود را حفظ کرده و برای بار دوم مطلب مورد نظرتان را جستجو کرده باشید. در ضمن اگر برنامه گوگل را کاملاً ببندید (Force Close) و مجدداً باز کنید ممکن است این مشکل، حداقل موقتی، حل شود.

مطالب مرتبط:

به‌علاوه، به‌نظر می‌رسد جستجوی مطلب مورد نظر در برنامه کروم چنین مشکلی را به وجود نمی‌آورد، در نتیجه بهتر است فعلاً این راه جایگزین را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که نمایش صفحه سفید برنامه گوگل هیچ ارتباطی با شبکه ارتباطی و قدرت و سرعت آن ندارد.

Google Search

امیدواریم که گوگل در حال کار بر روی این مشکل و رفع آن باشد، زیرا جستجو برای گوگل هویت این شرکت است. در واقع سال گذشته گوگل فقط از این راه توانست ۱۰۴ میلیارد دلار درآمد کسب کند، در نتیجه قاعدتاً نباید در این زمینه مشکلی به این بزرگی برای این غول فناوری به‌وجود بیاید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.