تکنولوژی کاغذ دیجیتالی سونی کمی دیر آمده - تکفارس 
تکنولوژی کاغذ دیجیتالی سونی کمی دیر آمده - تکفارس 

تکنولوژی کاغذ دیجیتالی سونی کمی دیر آمده

alierna
۸ فروردین ۱۳۹۳ - 19:48
تکنولوژی کاغذ دیجیتالی سونی کمی دیر آمده - تکفارس 

سونی از کاغذهای دیجیتالی جدیدی برای جایگزینی با کاغذها فعلی رونمایی کرد. چیزی که سونی متوجه آن نیست اختراع شدن تبلت هاست.

به نظر می رسد که سونی در حال به هدر دادن سرمایه های خود است. این شرکت جدیدا از کاغذ جدیدی پرده برداری کرد که کاغذ دیجیتال نامیده می شود. با استفاده از قلم استایلوس مخصوص میتوان مثل کاغذ واقعی روی آن نوشت. اما بر خلاف کاغذ واقعی امکان دانلود یا آپلود فایل های متنی و اسناد را هم به شما می دهد. این وسیله توانایی ذخیره ی بیش از ۲۸۰۰ کتاب را دارد. این وسیله از صفحه نمایشی ۱۳ اینچی بهره می برد و با توجه به قطر بسیار کمی که دارد بسیار مناسب حمل و نقل است. همچنین صفحه ی نمایش به گونه ای طراحی شده که بتوان بدون نیاز به زوم کردن یک صفحه ی استاندارد مطلب را در آن خواند.

Sony_digitalpaper-578-80

سونی وعده ی ۳ هفته روشن ماندن و کار کردن این دستگاه، با یک بار شارژ را داده است. از آنجایی که صفحه نمایش این د ستگاه نور پس زمینه ای ندارد و نوشته ها با کنتراست نمایشگر بسیار بالاست، در روشنایی روز و در زیر نور خورشید هم می توان بدون مشکل دید با این دستگاه کار کرد؛ دقیقا همانند یک کاغذ!

برخلاف کاغذ های واقعی، این کاغذ دیجیتالی توانایی خم شدن را ندارد، نمی شود آن را گرد کرد یا با آن آتش درست کرد! و در آخر قیمتی معادل ۱۱۰۰ دلار خواهد داشت. زمان عرضه ی این محصول ماه “می” می باشد. این دستگاه قوائد بازی سنگ کاغذ قیچی را هم خواهد شکست؛ اینطور که از شرایط پیداست یک سنگ می تواند به طور کل دستگاه را نابود کند اما قیچی شانس زیادی ندارد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید