تعداد کاربران فعال هارمونی او اس ۲.۰ از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت - تکفارس 
تعداد کاربران فعال هارمونی او اس ۲.۰ از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت - تکفارس 

تعداد کاربران فعال هارمونی او اس ۲.۰ از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت

افشین نوری
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - 09:09
هارمونی او اس

هواوی سیستم عامل جدید هارمونی او اس ۲.۰ خود را هفته پیش معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این سیستم عامل به موفقیت خوبی در چین دست یافته است؛ بطوریکه هم‌اکنون تعداد کاربران فعال آن در چین از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشته است.

مطالب مرتبط:

هواوی تصمیم گرفته است تا این موفقیت بزرگ را با سفارش یک کیک مخصوص و منحصربه‌فرد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید جشن بگیرد. اجزای تشکیل‌دهنده این کیک، محصولات مختلف هواوی از جمله هدفون بی‌سیم، تلویزیون، گوشی و ساعت هستند.

هارمونی او اس ۲.۰

رسیدن به مرز ۱۰ میلیون کاربر فعال آن‌هم در این مدت کوتاه اتفاق بسیار مهمی برای هواوی محسوب می‌شود اما باید توجه داشت که هارمونی او اس، فقط یک سیستم عامل نیست، بلکه در اصل به‌عنوان یک پلتفرم برای همه سیستم‌عامل‌های مختلف هواوی و همچنین فناوری اینترنت اشیا این شرکت عمل می‌کند.

هارمونی او اس ۲.۰ هم‌اکنون برای سری میت ۴۰، سری P40، سری میت ۳۰ و میت پد پرو در چین قابل‌دسترس است و سری P30 و سری آنر ۳۰ و V30 هم نسخه بتا عمومی آن را در ماه جولای دریافت خواهند کرد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که هواوی در آپدیت دستگاه‌های خارج از چین به سیستم عامل جدید خود چه عملکردی خواهد داشت. با این شروع طوفانی در چین، مسلماً تعداد دستگاه‌هایی که در آینده از هارمونی او اس ۲.۰ استفاده خواهند کرد بسیار زیاد خواهد بود. هواوی امیدوار است که تا آخر امسال به عدد ۳۶۰ میلیون دستگاه فعال با سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ دست یابد و همچنین بتواند ۱.۲ میلیون توسعه‌دهنده اپلیکیشن را متقاعد به طراحی اپلیکیشن برای این پلتفرم بکند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید