اینفینیکس سریع ترین آداپتور شارژ دنیا را می سازد - تکفارس 
اینفینیکس سریع ترین آداپتور شارژ دنیا را می سازد - تکفارس 

اینفینیکس سریع ترین آداپتور شارژ دنیا را می سازد

افشین نوری
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 18:48
اینفینیکس

اینفینیکس، شرکت هنگ کنگی سازنده گوشی‌های هوشمند، این‌روزها تمرکز خود را روی بازارهایی مانند نیجریه، مصر و اندونزی گذاشته است. همه ما این شرکت به‌خاطر ارایه هندست‌های خوب با قیمت ارزان می‌شناسیم. با این‌حال، به نظر می‌رسد که این شرایط ممکن است تغییر کند و ما به‌زودی شاهد یک گوشی رده‌بالا از شرکت باشیم. انجمن توسعه‌دهندگان XDA به‌تازگی تصویری از یک آداپتور شارژ سریع ۱۶۰ واتی منتشر کرده که احتمالاً برای یکی از گوشی‌های آتی اینفینیکس استفاده خواهد شد.

مطالب مرتبط:

آداپتوری که در تصویر مشاهده می‌شود، از نظر ابعادی بسیار بزرگ است که این ابعاد از یک شارژر با چنین قدرتی انتظار می‌رود. البته هنوز معلوم نیست که ما چه زمانی شاهد استفاده یک گوشی هوشمند از این آداپتور خواهیم بود.

البته این احتمال وجود دارد که این آداپتور اصلاً متعلق به یک گوشی‌ هوشمند نباشد. ما می‌دانیم که اینفینیکس لپ تاپ های ویندوزی هم  می‌فروشد و شاید این شرکت بخواهد که برای یکی از لپ تاپ های آینده خود با یک کارت گرافیکی قدرتمند از این آداپتور استفاده کند.

اگر این آداپتور همانطور که XDA ادعا کرده است متعلق به یک گوشی هوشمند باشد، سرعت شارژ ۱۶۰ واتی آن بسیار سریع‌تر از فناوری‌های شارژ سریع ۱۲۰ و ۱۲۵ واتی ویوو و اوپو خواهد بود.  در حال حاضر سریع‌ترین فناوری شارژ اینفینیکس متعلق به گوشی‌های نوت ۱۰ پرو و زیرو ۸ است که با سرعت ۳۳ وات شارژ می‌شوند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید