تیزری از نسخه‌ی جدید بوگاتی شیرون منتشر شد - تکفارس 
تیزری از نسخه‌ی جدید بوگاتی شیرون منتشر شد - تکفارس 

تیزری از نسخه‌ی جدید بوگاتی شیرون منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 16:11
تیزر بوگاتی شیرون

با توجه به تیزر جدید منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که به زودی نسخه‌ی جدیدی از خودروی بوگاتی شیرون به بازار عرضه خواهد شد. تبلیغات شرکت بوگاتی به ارتباط این خودرو با شیرون سوپر اسپرت +۳۰۰ اشاره داشته است.

تصویر منتشرشده جزئیات زیادی را به نمایش نگذاشته است. در این تصویر یک خودروی بوگاتی شیرون سفید با چراغ‌های روشن نمایش داده شده است. توربین به نمایش درآمده به حضور این خودرو در تونل باد برای بهبودهای ایروداینامیک اشاره دارد. با این وجود، تغییرات زیادی در این خودرو نسبت به نسخه‌های قبلی دیده نمی‌شود.

مطالب مرتبط:

احتمال دارد که این خودرو نسخه‌ی عمومی خودروی شیرون سوپر اسپرت +۳۰۰ باشد. بوگاتی در زمان معرفی نسخه‌ی اولیه‌ی این خودرو در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که نسخه‌ی عمومی آن در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و این نکته شایعات مربوط به خودروی جدید را قوت می‌بخشد. در آن زمان بوگاتی قصد داشت تا ۳۰ نسخه از این خودرو را به بازار عرضه کند. در حالی که نسخه‌ی اورجینال این خودرو سرعتی برابر ۳۰۴ مایل بر ساعت (۴۹۰ کیلومتر بر ساعت) داشت، سرعت نسخه‌ی مخصوص مشتریان آن به ۲۷۳ مایل بر ساعت (۴۴۰ کیلومتر بر ساعت) محدود شده بود.

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +۳۰۰ از موتور ۸ لیتری و چهارتوربوی W16 با توان ۱٫۵۷۸ اسب بخار استفاده کرده است. این خودرو در زمان عرضه ۳٫۵ میلیون یورو (۳٫۹ میلیون دلار در آن زمان و ۴٫۳ میلیون دلار در شرایط فعلی) قیمت داشت.

آیا این خودرو همان بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +۳۰۰ پلاس خواهد بود و یا با محصول جدیدی از این شرکت محبوب طرف هستیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.