گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ تاییدیه ۳C را دریافت کردند - تکفارس 
گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ تاییدیه ۳C را دریافت کردند - تکفارس 

گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ تاییدیه ۳C را دریافت کردند

افشین نوری
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 10:17
گلکسی واچ ۴

سامسونگ اعلام کرده است که ساعت های هوشمند بعدی این شرکت به جای سیستم عامل تایزن از سیستم عامل ور (Wear OS) استفاده خواهند کرد. حالا دو ساعت جدید این شرکت کره‌ای به نام‌ گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ به‌تازگی تاییدیه سازمان ۳C را دریافت کرده‌اند.

این دو ساعت که هر کدام دارای دو سایز مختلف خواهند بود، تاییدیه سازمان چینی ۳C را برای یک شارژر ۵ واتی دریافت کرده‌اند، اما نکته جالب‌توجه اینکه که هیچ‌کدام از این ساعت‌ها به‌همراه آداپتور شارژ در جعبه خودشان عرضه نخواهند شد.

مطالب مرتبط:

چهار مدلی که تاییدیه مذکور را دریافت کرده‌اند شامل گلکسی واچ اکتیو ۴ با سایز ۳۹ میلی‌متر (شماره مدل SM-R860)، گلکسی واچ اکتیو ۴ با سایز ۴۳ میلی‌متر (شماره مدل SM-R870، گلکسی واچ ۴ با سایز ۴۱ میلی‌متر (شماره مدل SM-R880) و گلکسی واچ ۴ با سایز ۴۵ میلی‌متر (شماره مدل SM-R890) می‌شوند.

گلکسی واچ ۴

از چهار مدل بالا، مدل اول قبلاً تاییدیه باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی را دریافت کرده بود و این بدین معنی است که سه مدل دیگر احتمالاً مجهز به باتری بزرگتری خواهند بود. با این‌حال، اینکه سامسونگ همچنان از فناوری شارژ ۵ وات برای این ساعت‌ها استفاده کرده خبر چندان جالبی نیست. ضمن اینکه برخلاف سال گذشته امسال خبری از آداپتور شارژ در داخل جعبه دستگاه‌ها نخواهد بود.

پوشیدنی‌های جدید سامسونگ احتمالاً در ماه آگوست به‌همراه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ عرضه خواهد شد؛ هرچند که سامسونگ هنوز صحبتی در این زمینه نکرده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید