نوکیا از یک گوشی اقتصادی با پردازنده هشت هسته‌ای رونمایی کرد - تکفارس 
نوکیا از یک گوشی اقتصادی با پردازنده هشت هسته‌ای رونمایی کرد - تکفارس 

نوکیا از یک گوشی اقتصادی با پردازنده هشت هسته‌ای رونمایی کرد

افشین نوری
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 09:17
نوکیا C01 پلاس

نوکیا جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام C01 پلاس را معرفی کرد. C01 پلاس یک گوشی اقتصادی است که سیستم عامل اندروید ۱۱ گو را روی خود اجرا می‌کند و مشخصات خوبی ماند پشتیبانی از دو سیم‌کارت و یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد.

مطالب مرتبط:

نوکیا C01 پلاس از یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی +HD با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد و این بدین معنی است که در بالا و پایین آن حاشیه‌هایی وجود دارد. حاشیه بالا میزبان یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، فلاش LED و اسپیکر است و در حاشیه پایین فقط لوگوی نوکیا خودنمایی می‌کند. دوربین پشت این گوشی هم یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است که در کنار یک فلاش استفاده شده است.

کار پردازش نوکیا C01 پلاس را چیپست Unisoc SC9863A در کنار ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد. امکان افزایش حافظه داخلی دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت هم با استفاده از کارت میکرو اس دی وجود دارد. گوشی جدید نوکیا فاقد سنسور اثر انگشت است، اما سیستم عامل آن از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین این گوشی احتمالاً از نوعی تشخیص هویت بیومتریک پشتیبانی می‌کند.

پیش‌سفارش نوکیا C01 پلاس در دو رنگ آبی و ارغوانی هم‌اکنون در روسه آغاز شده و قیمت آن حدود ۹۰ دلار یا ۷۵ یورو تعیین شده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.