سامسونگ در حال ساخت نمایشگر تاشو برای گوگل، ویوو و شیائومی است - تکفارس 
سامسونگ در حال ساخت نمایشگر تاشو برای گوگل، ویوو و شیائومی است - تکفارس 

سامسونگ در حال ساخت نمایشگر تاشو برای گوگل، ویوو و شیائومی است

افشین نوری
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 10:03
سامسونگ دیسپلی

هفته گذشته ETNews گزارش داد که  سامسونگ دیسپلی شیشه فوق نازک (UTG) و پنل‌های اولد (OLED) انعطاف‌پذیر گوشی‌ تاشو آینده گوگل و چند شرکت‌ دیگر را تامین خواهد کرد. حالا وب‌سایت The Elec جزییات بیشتری در این‌باره منتشر کرده است.

به گفته این وب‌سایت، سامسونگ دیسپلی علاوه بر گوگل با شرکت‌های ویوو و شیائومی هم قرارداد بسته است. این سه شرکت قصد دارند گوشی‌های تاشو خود را در سه ماهه چهارم امسال معرفی کنند و بنابراین سامسونگ دیسپلی تولید انبوه پنل‌های اولد این دستگاه‌ها از ماه اکتبر شروع خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

گوشی پیکسل تاشو گوگل از یک نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی استفاده خواهد کرد، در حالیکه گوشی تاشو ویوو از یک پنل بزرگتر ۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۰.۲:۹ بهره خواهد برد.  این پنل‌ها قرار است در خط تولید A3 کارخانه آسان سامسونگ ساخته شوند. گوشی تاشو ویوو همچنین دارای یک نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی خواهد بود که توسط شرکت چینی BOE ساخته خواهد شد.

نمایشگر تاشو سامسونگ

اما در مورد گوشی تاشو شیائومی باید بگوییم که قطر نمایشگر آن هنوز معلوم نیست، اما ما می‌دانیم که نمایشگر داخلی آن توسط سامسونگ دیسپلی و نمایشگر خارجی آن توسط شرکت CSOT ساخته خواهد شد.

اوپو هم قصد دارد یک گوشی تاشو با استفاده از پنل‌های سامسونگ عرضه کند؛ با این‌حال به نظر می‌رسد که تاریخ معرفی آن تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است. این گوشی از یک طراحی صدفی‌شکل بهره خواهد برد و دارای یک نمایشگر داخلی ۷.۱ اینچی LTPO و یک نمایشگر خارجی ۱.۵-۲ اینچی خواهد بود.

هواوی هم قبلاً‌ برنامه‌های برای استفاده از پنل‌های تاشو سامسونگ دیسپلی داشت، اما به جای آن‌ها از پنل‌های شرکت BOE برای گوشی‌های تاشو میت ایکس و میت ایکس ۲ خود استفاده کرد.

البته سامسونگ دیسپلی پنل‌های اولد و شیشه فوق نازک گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونک را هم تامین خواهد کرد. این هندست‌ها قرار است ماه آینده معرفی شوند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.