تصاویر زنده گوشی آنر ۵۰ فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده گوشی آنر ۵۰ فاش شد - تکفارس 

تصاویر زنده گوشی آنر ۵۰ فاش شد

افشین نوری
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 09:20
آنر 50

سری آنر ۵۰ قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن معرفی شود و ما انتظار حداقل سه گوشی شامل آنر ۵۰ با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G، آنر ۵۰ پرو با یک دوربین بهتر و آنر ۵۰ پرو پلاس با چهار دوربین و سرعت شارژ ۱۰۰ وات را برای این سری داریم.

مطالب مرتبط:

ما قبلاً‌ تصاویر دو گوشی اول را در افشاگری‌های مختلف دیده‌ایم و حالا تصاویر زنده مدل سوم با دوربین چهارگانه در پشت فاش شده است.

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود به نظر می رسد آنر ۵۰ حداقل در چهار رنگ مختلف معرفی خواهد شد و همه آن‌ها بسیار چشم‌نواز و زیبا هستند. رنگ خاکستری آن، تحت شرایط نوری خاصی می‌درخشد و رنگ‌های گرادیانی و سبز حالت بازتابی دارند و می‌توانند در هنگام گرفتن عکس سلفی و ویدیو بسیار مفید باشند.

ما همچنین یک اسپیکر، یک پورت USB-C و یک شیار سیم کارت را در لبه‌های کناری گوشی مشاهده می‌کنیم و هیچ خبری از حسگر اثر انگشت در کناره‌های هندست نیست. عدم وجود این سنسور در کناره‌های گوشی تایید می‌کند که آنر ۵۰ مجهز به یک نمایشگر امولد (AMOLED) با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود.

هنوز هیچ تصویری از جلوی این گوشی منتشر نشده و ما نمی‌دانیم که آیا این هندست دارای لبه‌های انحنادار خواهد بود و آیا مثل آنر V40 از دوربین‌ سلفی دوگانه بهره خواهد برد و اینکه آیا از یک سنسور مدت زمان پرواز سه بعدی برای تشخیص چهره استفاده خواهد کرد یا نه.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.