قابلیت ایموت متحرک به توییچ اضافه می‌شود - تکفارس 
قابلیت ایموت متحرک به توییچ اضافه می‌شود - تکفارس 

قابلیت ایموت متحرک به توییچ اضافه می‌شود

مهدی حلوائی
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - 10:35
توییچ

توییچ در روز جمعه به‌روزرسانی‌های مهمی را دریافت کرد و حالا قرار است که قابلیت ایموت متحرک نیز به‌زودی به این پلتفرم استریم اضافه شد.

ایموت‌ها بخش بزرگی از تجربه‌ی استفاده از توییچ هستند. کاربران مکرراً از آن قسمت گفتگوی توییچ استفاده می‌کنند و استریمرها نیز می‌توانند برخی از این ایموت‌ها را به مشترکین خود ارائه دهند. کاربران همچنین می‌توانند از این ایومت‌ها در کانال‌های دیگر توییچ استفاده کنند. هر کاربر توییچ به تعداد مشخصی ایموت دسترسی دارد. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها ایموت اژدهای کمودوی دهان‌گشاد با نام PogChamp است که کاربران برای نشان‌دادن هیجان‌زده‌بودن خود از آن استفاده می‌کنند.

ایموت PogChamp

مطالب مرتبط:

در حال حاضر تمام ایموت‌های توییچ ساکن بوده و انتشار ایموت‌های متحرک می‌تواند راه‌های بیشتری را برای زنده‌ترکردن قسمت گفتگوها (و یا به آشوب‌کشیدن این قسمت) در اختیار استریمرها قرار بدهد. استریمرها می‌توانند تا ۵ ایموت متحرک را در دسترس مشترکین خود بگذارند. اگر استریمرها علاقه‌ای به ساخت ایموت‌های جدید نداشته باشند، می‌توانند از ۶ افکت متحرک بر روی ایموت‌های موجود استفاده کنند. این افکت‌ها شامل افکت لرزش، چرخش و یا افکت رقص نور می‌شود.

قرار است که توییچ ایموت‌های متحرک را تا چند هفته‌ی دیگر در اختیار شرکای خود قرار داده و کاربران نیز تا پایان سال از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد. اگر شما به ایموت متحرک علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید آن‌ را به‌طور کلی از بخش تنظیمات توییچ حذف کنید.

توییچ

استریمرهای توییچ می‌توانند از روش جدیدی را برای ارائه‌ی ایموت‌ها‌ی شخصی‌سازی‌شده به مشترکین خود استفاده کنند. به جای ارائه‌ی این ایموت‌ها به مشترکین، توییچ به استریمرها این امکان را می‌دهد تا ۵ ایموت شخصی‌سازی‌شده را در اختیار دنبال‌کنندگان قرار دهند (دنبال‌کنندگان بر خلاف مشترکین نیازی به پرداخت پول ندارند). این ایموت‌ها می‌تواند راه خوبی برای ترغیب کاربران به دنبال‌کردن کانال‌ها و استریمرهای مختلف باشد. با این وجود برخلاف مشترکین یک کانال که اجازه استفاده از ایموت‌های دریافتی در کانال‌های دیگر را دارند، دنبال‌کنندگان یک کانال تنها می‌توانند از ایموت‌های دریافتی در قسمت گفتگوی همان کانال استفاده کنند.

به گفته‌ی توییچ، ایموت مخصوص دنبال‌کنندگان برای استریمرهای محدودی در اواخر ماه ژوئن عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که این ایموت‌ها تا پایان سال به‌طور گسترده‌تری منتشر شوند. توییچ همچنین ویژگی جدیدی را با نام “کتابخانه” برای استریمرها معرفی کرد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ایموت‌های خود را به شکل بهتری مدیریت کنند. قرار است که این ویژگی نیز در اواخر ماه ژوئن برای برخی از استریمرها منتشر شود. این ویژگی تا چندین ماه دیگر برای تمام استریمرها عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید چیست؟ آیا شما نیز از این سرویس استریم استفاده می‌کنید؟ نظرات خود در مورد پلتفرم توییچ را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید