BOE ار فناوری صفحه نمایش کشویی خود رونمایی کرد - تکفارس 
BOE ار فناوری صفحه نمایش کشویی خود رونمایی کرد - تکفارس 

BOE ار فناوری صفحه نمایش کشویی خود رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 20:09
صفحه نمایش کشویی BOE

شرکت چینی BOE در جریان کنفرانس بین‌المللی فناوری نمایشگر ۲۰۲۱ (ICDT 2021) از اولین صفحه نمایش انعطاف‌پذیر کشویی خود رونمایی کرد. BOE علاوه بر این صفحه نمایش اولد از چندین محصول دیگر نیز رونمایی کرد.

مطالب مرتبط:

نمایشگر گیمینگ BOE

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این صفحه نمایش منتشر نشده است اما BOE تایید کرده که اندازه این نمایشگر تا ۴ میلی‌متر قابل افزایش خواهد بود. پس از بازشدن نمایشگر هیچ‌گونه چروکی بر روی آن مشاهده نشد و این نکته این صفحه نمایش را نسبت به دیگر صفحه نمایش‌های تاشو متمایز کرده است.

پنل میکرو ال ای دی BOE

این صفحه نمایش شباهت زیادی به کانسپت صفحه نمایش گوشی اوپو X 2021 داشته و این نکته جای تعجبی ندارد چرا که اوپو تایید کرده بود که شرکت BOE مسئول ساخت صفحه نمایش این گوشی تاشو خواهد بود. شرکت‌های دیگری مانند ال جی و TCL نیز نمونه‌های اولیه‌ای از نمایشگرهای کشویی را به ثبت رسانده بودند.

BOE علاوه بر نمایشگر اولد کشویی از نمایشگر گیمینگ ۳۶۰ هرتز و پنل میکرو ال ای دی خود نیز رونمایی کرد. حداکثر میزان روشنایی این پنل ۱۰٫۰۰۰ نیت می‌باشد.

نظر شما در مورد این فناوری جدید چیست؟ به نظر شما آیا این فناوری برتری خاصی نسبت به صفحه نمایش‌های تاشو خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید