اپل بروزرسانی جدیدی برای گجت هوشمند ایرتگز منتشر کرد - تکفارس 
اپل بروزرسانی جدیدی برای گجت هوشمند ایرتگز منتشر کرد - تکفارس 

اپل بروزرسانی جدیدی برای گجت هوشمند ایرتگز منتشر کرد

افشین نوری
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 12:03
اپل ایرتگز

گجت هوشمند ایرتگز حدود یک ماه است که وارد بازار شده و حالا اپل یک آپدیت نرم‌افزاری جدید برای آن ارایه کرده است. بروزرسانی جدید شامل تغییراتی در نحوه هشدار برای یک ایرتگز گم‌شده و همچنین تغییراتی در تنظیم بازه زمانی این هشدار می‌شود.

تا قبل از این آپدیت، ایرتگز در صورت گم شدن، تنها بعد از سه روز هشدار می‌داد؛ اما حالا برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد از ایرتگز برای ردیابی دیگران، ایرتگز گم‌شده در بازه زمانی بین ۸ تا ۲۴ ساعت صدایی را به‌عنوان هشدار پخش خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

اپل می‌گوید که این تغییرات مانع از ردیابی ناخواسته افراد خواهد شد. اگر کسی یک ایرتگز گم‌شده را پیدا کند، او می‌تواند با وصل کردن آن به یک گوشی آیفون یا یک دستگاه مجهز به فناوری NFC، دستورالعمل غیرفعال کردن ردیابی آن را دریافت کند.

وب‌سایت CNET گزارش داده است که اپل از دادن اطلاعات بیشتر درباره امکان سازگاری ایرتگز و لوازم جانبی اپلیکیشن Find My با اندروید خودداری کرده است و فقط گفته است که اواخر امسال جزییات بیشتری درباره این موضوع منتشر خواهد کرد.

آپدیت نرم‌افزاری ایرتگز هم‌اکنون قابل دسترس است. شما همچنین می‌توانید با نزدیک کردن این دستگاه به یک گوشی آیفون آن را به‌طور خودکار بروزرسانی کنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.