گوگل از ایرباد بی سیم پیکسل بادز سری A رونمایی کرد - تکفارس 
گوگل از ایرباد بی سیم پیکسل بادز سری A رونمایی کرد - تکفارس 

گوگل از ایرباد بی سیم پیکسل بادز سری A رونمایی کرد

افشین نوری
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 10:58
پیکسل بادز سری A

گوگل امروز از هدفون بی سیم پیکسل بادز سری A رونمایی کرد. این ایرباد با قیمت ۹۹ دلار ارزان‌تر از پیکسل بادز اصلی گوگل بوده و هم‌اکنون امکان پیش‌سفارش آن در فروشگاه گوگل استور وجود دارد.

مطالب مرتبط:

پیکسل بادز سری A دارای استاندارد IPx4 برای مقاومت در برابر پاشش آب است و طراحی آن به گونه‌ای است که به‌خوبی روی گوش قرار می‌گیرد. شما با یک بار شارژ آن به ۲.۵ ساعت مکالمه و ۵ ساعت پخش موزیک دسترسی خواهید داشت. البته در صورت استفاده از باتری کیس، این مدت به ۲۴ ساعت و ۱۲ ساعت افزایش خواهد یافت. شما همچنین با ۱۵ دقیقه شارژ باتری کیس می‌توانید ۳ ساعت پخش موزیک و ۱.۵ ساعت مکالمه داشته باشید.

پیکسل بادز سری A

پیکسل بادز سری A به‌راحتی و از طریق بلوتوث با هر دستگاه اندرویدی دیگری جفت می‌شود. در داخل هر ایرباد یک داریو اسپیکر داینامیک ۱۲ میلیمتری و یک منفذ فضایی برای کاهش فشار داخل گوش تعبیه شده است. ایرباد جدید گوگل از قابلیت نویز کنسلینگ پسیو بهره می‌برد و دارای یک میکروفون دوگانه برای تماس‌های تلفنی است. همچنین قابلیت Adaptive Sound این ایرباد، به‌طور خودکار صدای داخل گوشی‌های هدوفون را براساس صدای محیط اطراف تنظیم خواهد کرد.

پیکسل بادز سری A مانند اکثر ایربادهای بی سیم موجود در بازار مجهز به سنسورهای لمسی خازنی برای موزیک، تماس‌ها و کنترل‌های گوگل اسیستنت و همچنین یک سنسور IR برای پخش و توقف موزیک هنگام گذاشتن یا برداشتن هدفون در گوش است. این ایرباد همچنین از یک شتاب‌سنج تشخیص حرکت و یک سنسور Hall Effect بهره می‌برد و دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این ایرباد بی سیم گوگل چیست؟ آیا فکر می‌کنید این هدفون به قیمت ۹۹ دلار ارزش خرید دارد؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.