آخرین رندرهای آنر ۵۰ طراحی دوربین جدید آن را نشان می دهند - تکفارس 
آخرین رندرهای آنر ۵۰ طراحی دوربین جدید آن را نشان می دهند - تکفارس 

آخرین رندرهای آنر ۵۰ طراحی دوربین جدید آن را نشان می دهند

مهدی ملکی
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 10:20
Honor logo

چند ماه پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر شدند که ماژول دوربین اصلی سری آنر ۵۰ را به نمایش می‌گذاشتند. در آن تصاویر می‌توانستیم به خوبی یک حلقه بزرگ را دور تا دور دوربین اصلی این سری مشاهده کنیم. اکنون رندرهای جدیدی منتشر شده‌اند که اطلاعات قبلی را رد می‌کنند؛ همچنین در این رندرهای جدید می‌توان روی تصاویر بزرگنمایی کرده و اطلاعات حک شده در اطراف یکی از دوربین‌ها را هم مشاهده نمود؛ اطلاعاتی که در رندرهای پیشین وجود نداشت.

طبق این اطلاعات، آنر ۵۰ پرو به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 مجهز خواهد بود. حلقه دوم دوربین (حلقه پایینی) این مدل به دو لنز مجهز خواهد بود که البته هنوز مشخصات آن‌ها را در اختیار نداریم اما ظاهراً هیچ کدام از آن‌ها لنز پریسکوپ نیستند. رندرهای قبلی به این لنز نیز اشاره داشتند بنابراین شاید مدلی تحت عنوان آنر ۵۰ پرو پلاس هم در دست توسعه قرار داشتند باشند؛ شاید هم رندرهای پیشین کاملاً تقلبی بوده و ما وقت خود را تلف کرده بودیم!

آنر ۵۰ پایه، دیگر محصول این سری که شاهد افشای رندرهای آن هستیم، به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 مجهز خواهد بود. حلقه دوم همانند مورد قبل، حاوی دو لنز بدون اطلاعات ثانویه است. ممکن است که یکی از این لنزها، تله‌فتو باشد که البته نمی‌توان از صحت آن اطمینان یافت.

براساس مواردی که تاکنون شنیده‌ایم، سری آنر ۵۰ روی مقوله بلاگری تمرکز خواهد کرد و به همین دلیل شاید ما شاهد ویژگی‌های قابل توجهی در قسمت ضبط و فیلم‌برداری باشیم. در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی‌ها چه چیزی خواهند بود. شاید این مورد مربوط به یک دوربین در قسمت جلو و یا هر چیز دیگری باشد که در این رندرها نمی‌توان آن‌ها را مشاهده کرد.

مطالب مرتبط:

سری آنر ۵۰ به صورت رسمی در تاریخ ۲۶ خرداد سال جاری (۱۶ ژوئن ۲۰۲۱) رونمایی خواهد شد. شرکت آنر قبل‌تر اعلام کرده که یکی از مدل‌های این سری از اولین محصولاتی خواهد بود که به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز می‌شود. این پردازنده نوپا شباهت و عملکرد بسیار مشابهی با پردازنده دیگر کوالکام، اسنپدراگون ۷۸۰G دارد. اگرچه باید گفت که از معماری ۶ نانومتری استفاده می‌کند.

مدتی قبل در ماه آوریل میلادی ما شاهد افشای تصاویری از مشخصات آنر ۵۰ پرو پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۶.۷۹ اینچی ۱۲۰ هرتز امولد، ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی، ۱۳ مگاپیکسل دوربین فوق عریض و ۲ عدد دوربین تله‌فتو ۵۰ میلی‌متری بودیم. باری دیگر باید یادآور شویم که این مشخصات مدت‌ها پیش منتشر شده‌اند و نمی‌توان از صحت آن‌ها مطمئن شد.

اطلاعات قابل اطمینان‌تر مانند تاییدیه‌های ۳C نشان می‌دهند که آنر ۵۰ و ۵۰ پرو دارای قابلیت شارژ ۶۶ و ۱۰۰ مستقیم خواهند بود. از همین رو، ما حتی شاهد انتشار تصاویری از شارژر ۱۰۰ واتی این دستگاه‌ها نیز بوده‌ایم. البته منبعی که تصویر شارژر ۱۰۰ واتی آنر ۵۰ پرو پلاس را منتشر کرده ادعا کرده است که این شارژر در داخل جعبه این گوشی عرضه خواهد شد و یک وسیله جانبی اختیاری نخواهد بود. بنابراین، به نظر می‌رسد که آنر هنوز قصد ندارد که مثل اپل و سامسونگ شارژرها را از داخل جعبه‌های هندست‌هایش حذف کند.

منبع:‌ GSM Arnea

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید