تصویری از گوشی آنر X20 افشا شد - تکفارس 
تصویری از گوشی آنر X20 افشا شد - تکفارس 

تصویری از گوشی آنر X20 افشا شد

مهدی حلوائی
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - 18:27
رندر آنر X20

شرکت آنر در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) رویدادی را در شهر شانگهای چین برگزار کرده و گوشی‌های سری ۵۰ خود را در جریان این رویاد معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود که مدتی بعد این شرکت چینی از گوشی‌های سری آنر X20 نیز رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط

این خبر در ابتدا Digital Chat Station اعلام شد و حالا این افشاگر مشهور تصویری از گوشی آنر X20 را نیز منتشر کرده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی آنر X20 همانند گوشی آنر X10 از سه دوربین در قسمت پشتی خود استفاده خواهد کرد. با این حال محفظه‌ی دوربین‌های این گوشی با گوشی X10 5G تفاوت داشته و دوربین اصلی آن از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

آنر X20

هنوز مشخص نیست که دوربین‌های دیگر این گوشی دقیقاً چه عملکردی خواهند داشت اما به‌نظر می‌رسد که این دو دوربین در واقع دوربین‌های فوق عریض و حسگر عمق می‌باشند. هنوز هیچ‌گونه اطلاعات و مشخصات رسمی گوشی X20 توسط شرکت آنر منتشر و یا تایید نشده اما براساس شایعات، این گوشی از صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۴٫۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فست شارژ ۶۶ واتی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری از این گوشی در چند روز آینده منتشر شود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا این گوشی از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آنر X10 5G دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید