تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی ردمی واچ - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی ردمی واچ - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی ردمی واچ

مهدی ملکی
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 08:42
شیائومی ردمی واچ

ردمی واچ جدیدترین ساعت هوشمند اقتصادی شرکت شیائومی است. این ساعت ۵۵ دلاری ویزگی‌هایی مانند حسگر ضربان قلب، حسگر خواب و GPS را در قالب ساعت‌های کلاسیک ارائه داده و در برابر آب مقاوم است.

ردمی واچ دستگاه زیبایی بوده و یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های اقتصادی موجود در بازار است. رنگ سفید بدنه‌ و بند این ساعت ظاهر فوق‌العاده‌ای را به آن بخشیده است. شیائومی این ساعت را در دو رنگ آبی و سیاه با بند سبز نیز عرضه کرده است. رنگ سفید و طراحی بدنه‌ی این ساعت شباهت زیادی با ساعت اپل واچ داشته و اگر از فاصله‌ی دور به این دو ساعت نگاه کنید، تشخیص آن‌ها کار دشواری خواهد بود.

با این وجود، ردمی واچ المان‌های طراحی مخصوص خود را نیز داشته است. طراحی منحنی بندهای این ساعت در مقایسه با اکثر ساعت‌های اسپرت موجود در بازار چشم‌نوازتر و کاربردی‌تر بوده و این بندها به‌سادگی با بدنه ادغام شده و به‌راحتی از آن جدا می‌شوند. برای جداکردن بندها کافیست تا دکمه‌ی زیر بند را فشار داده و بند را بکشید.

قسمت‌های کناری بدنه‌ی ساعت طراحی صاف و روانی داشته و یک دکمه‌ی بزرگ در سمت راست آن قرار گرفته است. این دکمه از جنس پلاستیک بوده و رنگ آن طلایی می‌باشد اما ظاهر آن شبیه به دکمه‌های فلزی است.

صفحه نمایش ساعت توسط شیشه‌ی ۲٫۵ بعدی پوشش داده شده و این شیشه با طراحی منحنی خود به‌طور یک‌دست با بدنه‌ی ساعت ادغام شده است. حسگر ضربان قلب ساعت نیز درون محفظه‌ای در زیر ساعت جای گرفته و زیر آن دو پین مخصوص شارژ ساعت قرار دارد.

مطالب مرتبط:

ردمی واچ ۳۴ میلی‌متر عرض و ۴۸ میلی‌متر قطر داشته و از این لحاظ ساعت بزرگی به حساب نمی‌آید. با این حال، نسخه‌ی بزرگ‌تری از این ساعت وجود نداشته و شیائومی این محصول را تنها در یک سایز عرضه کرده است. این ساعت همچنین در برابر آب مقاوم بوده و شما می‌توانید آن را تا عمق ۵ متر زیر آب قرار دهید. به‌طور کلی شیائومی ردمی واچ محصول زیبا و جذابی بوده و با وجود استفاده از متریال ساده، ظاهری لوکس و مشابه ساعت‌های گران‌قیمت دارد.

ساعت ردمی واچ از صفحه نمایش ال سی دی ۱٫۴ اینچی (IPS) با رزولوشن ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل استفاده کرده است. این صفحه نمایش به‌دلیل شکل مربعی خود، به‌طور کامل فضای جلوی ساعت را اشغال نکرده و لبه‌‌های سیاه‌رنگ آن در قسمت پایین کمی ضخیم‌تر است. این صفحه نمایش همچنین فاقد لبه‌های منحنی بوده و این موضوع معمولاً مشکل بزرگی به حساب نمی‌آید، مگر این‌که صفحه نمایش ساعت به شکل مربع بوده و لبه‌های آن بیش از حد بزرگ باشند.

کیفیت تصاویر این صفحه نمایش نسبت به قیمت ساعت قابل قبول است. با این حال، رنگ‌ها چندان روشن و زنده نبوده و این مشکل به‌خصوص در مقایسه با صفحه نمایش دیگر ساعت‌ها بیشتر قابل مشاهده است. زاویه دید این صفحه نمایش نیز به‌خوبی پنل‌های اولد نیست اما حداقل کیفیت لازم را دارد. کنتراست معمولی و سطح بالای رنگ سیاه از مشکلات اصلی پنل‌های ال سی دی بوده و به همین دلیل واچ‌فیس‌هایی که رنگ پس‌زمینه‌ی سیاه دارند به‌خوبی با لبه‌های سیاه ساعت ادغام نمی‌شوند.

شما می‌توانید جعبه گشایی این ساعت هوشمند را در زیر مشاهده و یا در دو کیفیت مختلف دانلود کنید. نظرتان درباره این ساعت چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند در برابر بزرگان این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشد؟

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.