تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی بلک شارک ۴ - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی بلک شارک ۴ - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی بلک شارک ۴

مهدی ملکی
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 08:41
بلک شارک 4

زمانی که در مورد گوشی‌های گیمینگ صحبت می‌کنیم، برند بلک شارک نامی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. بلک شارک که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده بود، چندی بعد توسط شرکت شیائومی خریداری شد. به همین دلیل بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های شیائومی مانند سیستم‌عامل MIUI و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌ی آن‌ها در گوشی‌های بلک شارک به چشم می‌خورد. در این مقاله به بررسی گوشی بلک شارک ۴ خواهیم پرداخت.

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت گوشی بلک شارک ۴ قیمت مناسب آن است. نسخه‌ی جهانی این گوشی ۴۹۹ دلار قیمت داشته و هم‌اکنون برای فروش در دسترس قرار دارد. این محصول مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی سال ۲۰۲۱ بوده و با توجه به محبوبیت بالای آن در کشور چین، احتمال اتمام موجودی آن بسیار بالاست. نسخه‌ی استاندارد این گوشی در مقایسه با نسخه‌ی پرو از ارزش بالاتری برخوردار است. در آزمایش‌های انجام‌شده، تفاوت زیادی بین عملکرد نسخه‌ی استاندارد بلک شارک ۴ و نسخه‌ی پروی آن مشاهده نشد و هر دو گوشی در اجرای بازی‌های مختلف عملکرد موفقی داشتند.

طراحی گوشی بلک شارک ۴ در مقایسه با نسخه‌های قبلی کمی متفاوت‌تر بوده و این محصول شباهت بیشتری به گوشی‌های معمولی دارد. برخلاف نسخه‌های قبلی سری بلک شارک که در طراحی بدنه‌ی آن‌ها از ترکیب فلز و شیشه استفاده می‌شد، در این گوشی ‌به‌طور یک‌دست از شیشه استفاده شده و این کار ظاهر جدید و عامه‌پسندتری را به گوشی بخشیده است.

بلک شارک ۴ به لطف تریگرهای کناری خود یکی از بهترین تجربه‌های گیمینگ را ارائه داده است. این تریگرها برخلاف دکمه‌های لمسی و فشاری دیگر گوشی‌ها، بازخورد بهتری داشته و تا حدودی حس کار با کنترلر کنسول‌های خانگی را القا می‌کند.

مطالب مرتبط:

شما می‌توانید این دکمه‌ها را برای کاربردی غیر از بازی‌ها شخصی‌سازی کنید. برای مثال، می‌توان دکمه‌ی پایینی را برای فعال‌کردن حالت تک‌دستی و دکمه‌ی بالایی را برای گرفتن اسکرین‌شات تنظیم کرد. همچنین در اپلیکیشن دوربین می‌توان دکمه‌ی پایینی را به عنوان شاتر دوربین و دکمه‌ی بالایی را برای زوم‌کردن در نظر بگیرید.

بلک شارک ۴ به عنوان یک گوشی گیمینگ زیاد سنگین و بزرگ نبوده و کارکردن با آن لذت‌بخش است. متاسفانه بدنه‌ی باریک این گوشی اجازه استفاده از باتری بزرگ‌تر را نداده و به جای آن از باتری ۴٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره برده است. با این وجود، این گوشی از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی کرده است که در حال حاضر یکی از سریع‌ترین راه‌های شارژ در بین گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

بلک شارک ۴ از صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. این صفحه نمایش از پنل E4 سامسونگ که در گوشی‌های سری می ۱۱ نیز استفاده شده، بهره برده است و کیفیت بالایی دارد. این گوشی همچنین به دو اسپیکر مجهز شده که صدای استریوی باکیفیتی را تولید کرده و نیاز به استفاده از هدفون را حذف می‌کند. بلک شارک ۴ از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز پشتیبانی کرده و در زمینه‌ی صدا تقریباً بی‌نقص عمل کرده است. شما می‌توانید جعبه گشایی این محصول را در زیر مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.