هواوی بیش از ۱۰۰ دستگاه اندرویدی را به هارمونی او اس بروزرسانی خواهد کرد - تکفارس 
هواوی بیش از ۱۰۰ دستگاه اندرویدی را به هارمونی او اس بروزرسانی خواهد کرد - تکفارس 

هواوی بیش از ۱۰۰ دستگاه اندرویدی را به هارمونی او اس بروزرسانی خواهد کرد

افشین نوری
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - 09:51
هارمونی او اس

هواوی دیروز دومین نسخه سیستم عامل هارمونی او اس و چند دستگاه جدید را معرفی کرد. دستگاه‌هایی که دیروز رونمایی شدند، سیستم عامل هارمونی را به‌صورت پیش‌نصب روی خودشان داشتند. این دستگاه‌ها شامل دو ساعت هوشمند و دو تبلت می‌شدند و هیچ هندستی در بین آن‌ها وجود نداشت. با این‌حال، هواوی قصد دارد تا سیستم عامل جدید خود را برای بیش از ۱۰۰ دستگاه اندرویدی خود عرضه کند. این اتفاق ابتدا در چین خواهد افتاد و بنابراین دارندگان دستگاه‌های هواوی در سایر کشورها باید کمی منتظر بمانند. هواوی هنوز اشاره‌ای به زمان دقیق عرضه سیستم عامل جدید خود برای سایر کشورها نکرده است.

اما شاید بپرسید که بعد از دریافت سیستم عامل جدید هواوی، چه اتفاقی برای اپلیکیشن‌هایی که از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنند خواهد افتاد. ما لااقل در مورد دستگاه‌های داخل چین می‌توانیم بگوییم که این دستگاه‌ها به‌خاطر اینکه هرگز این سرویس‌ها را روی خودشان نداشته‌اند، مشکلی با این موضوع نخواهند دشت.

در جدول زیر می‌توان دو دسته از دستگاه‌هایی را مشاهده کرد که قرار است به هارمونی او اس ۲.۰ بروزرسانی شوند: دسته اول از امروز و دسته دوم در سه ماهه سوم امسال (جولای تا سپتامبر) آپدیت مذکور را در چین دریافت خواهند کرد.

هارمونی او اس

اولین دستگاه‌هایی که سیستم عامل جدید را دریافت خواهند کرد مدل‌های پرچمدار اخیر هواوی هستند و دارندگان آن‌ها می‌توانند از امروز و از طریق اپلیکیشن‌های My Huawei و Huawei Club برای دریافت آن اقدام کنند. همچنین گوشی‌های سری میت ۳۰، P40، میت ۴۰ و میت پد پرو نیز از امروز امکان دریافت آپدیت مذکور را خواهند داشت.

در سه ماهه سوم امسال، مدل‌های قدیمی هواوی میت ۲۰، نوا ۶، ۷، ۸ و مدل اصلی هواوی میت پد سیستم عامل جدید را دریافت خواهد کرد. لازم به گفتن است که در لیست فوق منظور از «سری میت ۲۰» یا مشابه آن، همه مدل‌های آن سری به جز مدل‌های لایت است.

مطالب مرتبط:

ما در سه ماهه چهارم امسال هم شاهد عرضه آپدیت مذکور به گوشی‌های سری V و S و همچنین پرچمدارانی مانند P30 پرو، میت ۲۰ ایکس و چندین تبلت M6 و چند دستگاه دیگر خواهیم بود.

البته کار به اینجا ختم نخواهد شد و در نیمه نخست سال آینده هم تعدادی از مدل‌های بسیار قدیمی هواوی مانند سری P10، سری میت ۱۰ و دستگاه‌های P20 و میت ۲۰ هم به سیستم عامل جدید بروزرسانی خواهند شد. قدیمی‌ترین دستگاه‌ در لیست مذکور گوشی‌های سری میت ۹ است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بودند.

در تصویر زیر، جدول کامل زمان‌بندی بروزرسانی‌ها را مشاهده می‌کنید. کاربرانی که با نصب سیستم عامل جدید روی دستگاه‌های خود مشکل دارند می‌توانند به یکی از ۶۶ فروشگاه هواوی در چین مراجعه کنند تا در آنجا برایشان نصب کنند.

هارمونی او اس

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.