هواوی مانیتورهای جدید میت ویوو GT و میت ویوو را معرفی کرد - تکفارس 
هواوی مانیتورهای جدید میت ویوو GT و میت ویوو را معرفی کرد - تکفارس 

هواوی مانیتورهای جدید میت ویوو GT و میت ویوو را معرفی کرد

افشین نوری
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 19:51
هواوی میت ویوو GT

هواوی اخیراً از چند مانیتور میت ویوو (MateView) در چین رونمایی کرده بود و حالا آن‌ها را در سایر کشورهای دنیا معرفی می‌کند. یکی از آن‌ها یک مانیتور خمیده و دیگری یک مانیتور مسطح است. در ادامه با ما همراه باشید تا به مشخصات این دستگاه‌ها آشنا شویم.

هواوی میت ویوو GT

میت ویوو GT اولین مانیتور گیمینگ هواوی است و همچنین برای انجام کارهای چندرسانه های بهینه سازی شده است. بنابریان شما می توانید روی آن ادیت ویدیو هم انجام بدهید. این مانیتور دارای یک پنل ۳۴ اینچی ال‌سی‌دی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل و انحنای ۱۵۰۰R است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت‌های گیمینگ مانند Crosshairs و Dark Field Control است. این پنل همچنین از حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت و نسبت کنتراست ۴۰۰۰:۱ بهره می‌برد.

هواوی میت ویوو GT

این مانیتور به‌خاطر پشتیبانی از فناوری HDR10، پوشش ۹۰ درصد طیف رنگی DCI-P3  و پوشش ۱۲۱ درصد طیف رنگی sRGB، کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. این مانیتور برای deltaE < 2 کالیبره شده است.

مطالب مرتبط:

میت ویوو GT دارای یک پورت DisplayPort 1.4 برای نمایش تصاویر ۱۴۴۰p با فرکانس ۱۶۵ هرتز است و برای فرکانس‌های پایین‌تر دارای دو پورت HDMI 2.0 است. همچنین یک پورت فول‌سایز USB-C و یک درگاه تایپ C دیگر برای شارژ دستگاه وجود دارد.

هواوی میت ویوو GT

ارتفاع استند این مانیتور می‌تواند برای افزایش ارتفاع تا ۱۱۰ میلیمتر تنظیم شود و شما همچنین می‌تواند نمایشگر را به‌اندازه ۵ تا ۲۰ درجه کج کنید. در داخل جعبه مانیتور نیز یک آداپتور ۱۳۵ واتی و چندین کابل ارایه شده است.

هواوی میت ویوو GT در اروپا، روسیه، ژاپن، آسیای جنوب‌شرقی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا قابل‌دسترس خواهد بود.

هواوی میت ویوو

اگر شما علاقه‌ای به اجرای گیم روی مانیتور ندارید، مانیتور میت ویوو می‌توانید گزینه مناسبی برای شما باشد. این مانیتور دارای یک پنل ۲۸.۲ اینچی IPS LCD با نسبت ۳:۲ و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۵۶۰ پیکسل است.

هواوی میت ویوو

این مانیتور علاوه بر شارپ‌تر بودن نسبت به میت ویوو GT، با داشتن تاییدیه DisplayHDR 400 و برخورداری از حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت روشن‌تر از آن نیز است. البته کنتراست ۱۲۰۰:۱ آن به‌اندازه میت ویوو GT خوب نیست.  این مانیتور همچنین از عمق رنگی ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند و ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این نمایشگر برای deltaE < 2 کالیبره شده است.

هواوی میت ویوو

هواوی میت ویوو دارای یک پورت USB-C برای پشتیبانی از ویدیو و شارژ ۶۵ واتی است. این بدین معناست که شما با یک کابا می‌توانید گوشی و لپ تاپ خود را به آن وصل کنید. همچنین یک نوع اتصال بی‌سیم OneHop روی آن ارایه شده است که فقط می‌توان با آن‌دسته از گوشی‌های هواوی که مجهز به چیپست کایرین ۹۸۰ و رابط کاربری EMUI 12.0 (یا بعدتر) هستند کار کند؛ بنابراین شما با این قابلیت می‌توانید گوشی خود را روی مانیتور میرور کنید. میت ویوو در بخش اتصالات همچنین دارای یک پورت DisplayPort 1.2، یک درگاه HDMI 2.0 و دو پورت USB-A است.

هواوی میت ویوو

این مانیتور اسپیکرهای بهتری هم دارد و مجهز به دو اسپیکر ۵ واتی است و از دو میکروفون قوی بهره می‌برد. یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم روی آن وجود دارد. میت ویوو دارای یک آداپتور ۱۳۵ واتی است که امکان خروجی ۶۵ وات را برای پورت USB-C فراهم خواهد کرد.

نظر شما درباره مانیتورهای جدید هواوی چیست؟ آیا ظاهر و مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید