سرویس اشتراک پادکست اپل به تأخیر افتاد - تکفارس 
سرویس اشتراک پادکست اپل به تأخیر افتاد - تکفارس 

سرویس اشتراک پادکست اپل به تأخیر افتاد

حامد شهرزاد
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 19:10
apple

اپل یک‌ ایمیل رسمی به سازندگان پادکست‌های مختلف ارسال کرده است و به آن‌ها اطلاع داده است که سرویس اشتراک پادکست که اخیراً معرفی شده بود و قرار بود به زودی راه‌اندازی شود، تا ماه ژوئن به تأخیر افتاده است. در این‌ایمیل که به تازگی از طرف اپل به همه سازندگان پادکست ارسال شده است، تاریخ راه‌اندازی خاصی ذکر نشده است اما پیش از این قرار بود این سرویس در ماه میراه‌اندازی شود.

چندین مسئله باعث شد تا اپل مجبور شود سرویس اشتراک پادکست خود را به تأخیر بیندازد، از جمله اینکه برخی از سازندگان پادکست از پورتال پادکست کانکت اپل استفاده می‌کردند که با مشکلاتی روبرو شده است. برخی از نویسندگان پادکست نیز در انتشار قسمت‌های جدید پادکست خود تاخیر‌هایی را مشاهده کردند.

مطالب مرتبط:

سرویس اشتراک پادکست اپل به همه کاربران از بیش از ۱۷۰ کشور جهان این امکان را می‌دهد تا مشترک این سرویس شوند تا پادکست‌های مختلف را بدون وجود هیچ گونه تبلیغات گوش دهند. همچنین، محتوای اختصاصی و دسترسی زودهنگام به قسمت‌های جدید از دیگر ویژگی‌های سرویس پولی اشتراک پادکست اپل است.

بیانیه کامل اپل که توسط یک‌ ایمیل به سازندگان پادکست‌های مختلف ارسال شده است، به شرح زیر است:

ما در حال نوشتن این‌ایمیل برای انتشار اطلاعاتی در مورد ارائه به روزرسانی جدید اپل درمورد در دسترس بودن اشتراک‌ها و کانال‌های پادکست اپل هستیم. ما از پاسخ به اعلامیه ماه گذشته بسیار خوشحال شده‌ایم و دیدن صد‌ها اشتراک و کانال جدید که هر روز از طرف سازندگان در سراسر جهان ارسال می‌شوند، هیجان انگیز است.

برای اطمینان از اینکه ما بهترین تجربه را برای سازندگان و شنوندگان ارائه خواهیم داد، اشتراک‌ها و کانال‌های پادکست اپل اکنون در ماه ژوئن راه‌اندازی می‌شوند. ما از طریق این اطلاعیه با به روزرسانی‌های بیشتر در مورد در دسترس بودن این سرویس و ارائه بهترین روش‌ها برای کمک به شما در تهیه اشتراک‌ها و کانال‌های خود ارتباط برقرار خواهیم کرد.

طی چند هفته گذشته، برخی از سازندگان تأخیر در دسترسی به محتوای خود و دسترسی به اپل پادکست کانکت را تجربه کرده اند. ما به این اختلالات رسیدگی کرده‌ایم و سازندگانی را که به هر نحو مشکلی را مشاهده و تجربه می‌کنند، تشویق می‌کنیم تا با ما تماس بگیرند.

ما همچنین از نظرات شنوندگان خود باخبر شده‌ایم و بر اساس بازخورد آن‌ها تغییراتی را در سیستم عامل آی او اس ۱۴. ۶ که روز دوشنبه منتشر شد، انجام داده‌ایم. در هفته‌های آینده جزئیات اضافی را به شما معرفی خواهیم کرد.

از صبر شما متشکریم. ما منتظر دیدن نظرات و انتقادات جدید شما هستیم و منتظریم به زودی سرویس اشتراک پادکست خود را برای شنوندگان در سراسر جهان راه‌اندازی کنیم.

نظر شما چیست؟ آیا سرویس اشتراک پادکست اپل با استقبال مناسب کاربران مواجه خواهد شد؟ آیا این سرویس نیز مانند آیتونز و اپل موزیک می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند؟ در قسمت نظرات دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید