رجیستر اولیه برای هارمونی او اس ۲.۰ امکان‌پذیر شد - تکفارس 
رجیستر اولیه برای هارمونی او اس ۲.۰ امکان‌پذیر شد - تکفارس 

رجیستر اولیه برای هارمونی او اس ۲.۰ امکان‌پذیر شد

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 18:55
هارمونی او اس

هواوی سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ را فردا معرفی خواهد کرد و در ادامه، آن را برای تعدادی از دستگاه‌های خود ارایه خواهد نمود. این اتفاق ممکن است خیلی‌ زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت بییفتد، بطوریکه هم‌اکنون اپلیکیشن My Huawei دارای یک صفحه اختصاصی برای رجیستر کردن دسترسی اولیه به سیستم عامل جدید است.

مطالب مرتبط:

به نظر می‌رسد این گزینه فقط در کشور چین قابل‌دسترسی است، اما ممکن است فردا در سایر کشورها هم ارایه شود. شما می‌توانید صفحه آپدیت این اپلیکیشن را برای پیدا کردن گزینه بروزسانی سیستم عامل خود چک کنید.

البته هواوی می‌خواهد کار عرضه سیستم عامل جدید خود را به آرامی انجام دهد تا اگر مشکلی در اجرای آن مشاهده کرد، بلافاصه قبل از عرضه گسترده آن، این مشکلات را برطرف کند. ما انتظار داریم که فردا جزییات بیشتری درباره برنامه‌‌ریزی عرضه این نرم‌افزار بشنویم.

هواوی در این بین با یک مانع حقوقی هم روبه‌روست و آن، نام چینی هارمونی او اس، یعنی هونگ منگ (Hongmeng)، است که متعلق به شرکت Huizhou Qibei Technology است و به همین‌خاطر، اداره مالکیت فکری چین (CSIPA) درخواست هواوی برای ثبت نشان تجاری هارمونی را رد کرده است.

البته به نظر می‌رسد که هواوی و Huizhou به یک توافق نهایی رسیده‌اند و نشان تجاری مذکور هم‌اکنون به هواوی منتقل شده است و معرفی هارمونی او اس مشکلی نخواهد داشت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید