نحوه‌ی افزودن حساب کاربری تلگرام بدون شماره تلفن - تکفارس 
نحوه‌ی افزودن حساب کاربری تلگرام بدون شماره تلفن - تکفارس 

نحوه‌ی افزودن حساب کاربری تلگرام بدون شماره تلفن

محمد رضا حیدری
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 14:12
تلگرام

قطعاً همگی ما در طول روز ساعت‌های فراوانی را به استفاده از پیام‌رسان تلگرام اختصاص می‌دهیم و با افراد نسبتاً یادی نیز در این اپلیکیشن سر و کار داریم.

با این حال ممکن است بخواهید تنها در تلگرام با برخی افراد ارتباط داشته و اطلاعاتی از قبیل شماره‌ی تلفن یا ایمیل خود را در اختیار آن‌ها قرار ندهید. اینجاست که تلگرام به کمک شما آمده و راهی جدید برای پیدا کردن افراد به شما ارائه می‌دهد. در این آموزش نحوه‌ی انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه‌ی به اشتراک‌گذاری حساب کاربری در تلگرام بدون شماره تلفن

  • وارد تنظیمات تلگرام شوید.
  • در این بخش بر روی بخش Username ضربه زده و نام کاربری خود را وارد کنید.

نحوه‌ی به اشتراک‌گذاری حساب کاربری در تلگرام بدون شماره تلفن

  • تغییرات را با لمس گزینه‌ی تیک بالای صفحه ذخیره کنید.
  • حال می‌توانید برای به اشتراک‌گذاری حساب تلگرامتان با دیگران نام کاربری خود و یا لینکی با فرمت https://t.me/Username را به آن‌ها بدهید. (دقت کنید که باید بجای عبارت Username نام کاربری خود را در لینک قرار دهید).
  • برای افزودن دیگران از طریق نام کاربری آن‌ها تنها کافی است بر روی آیکون جست و جوی بالای صفحه در تلگرام ضربه زده و نام کاربری آن‌ها را در نوار جست و جو تایپ کنید. در هنگام انتخاب فرد مورد نظر از لیست نتایج جست و جو از یکسان بودن نام کاربری نمایش داده شده و نام کاربری فرد مورد نظر اطمینان حاصل کنید.
  • برای حذف یا تغییر کاربری خود می‌توانید از همان مسیر قبلی در تنظیمات اقدام کرده و در صورت احتیاج به حذف نام کاربری، نام کاربری خود را در تنظیمات کاملاً پاک کرده و گزینه‌ی تیک را لمس کنید.

منبع: gadgetshow

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید