از رویداد ۲ ژوئن هواوی چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟ - تکفارس 
از رویداد ۲ ژوئن هواوی چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟ - تکفارس 

از رویداد ۲ ژوئن هواوی چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 13:02
هارمونی او اس

یک روز بیشتر تا رویداد ۲ ژوئن هواوی باقی نمانده است و ما انتظار داریم که در این رویداد شاهد معرفی سیستم عامل جدید این شرکت یعنی هارمونی او اس ۲.۰ و همچنین اولین دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل باشیم. ما در اینجا قصد داریم به دستگاه‌هایی بپردایم که احتمال معرفی آن‌ها در رویداد فردا وجو دارد.

هواوی میت پد ۲ و پرو ۲ – بسیار محتمل

با توجه به انتشار تیزرهای قلم استایلوس جدید هواوی به نام M-Pencil در هفته‌های اخیر، احتمال معرفی یک تبلت جدید و شاید دو تبلت جدید از طرف این شرکت بسیار بالاست. انتظار می‌رود تبلت هواوی میت پد پرو ۲ از یک نمایشگر ۱۲.۹ اینچی ۱۲۰ هرتزی اولد، یک چیپست کایرین ۹۰۰۰ (با قابلیت اتصال ۵G) و فناوری شارژ سریع ۴۰ وات (و شارژ سریع بی‌سیم ۲۷ وات) بهره ببرد.

هواوی میت پد ۲

مطالب مرتبط:

همچنین ممکن است مدل دیگری به نام هواوی میت پد ۲ وجود هم داشته باشد که کوچکتر از مدل پرو بوده و از یک نمایشگر ۱۲.۲ اینچی استفاده بکند. براساس شایعات، این تبلت‌ها در بخش نرم‌افزار، سیستم عامل پد او اس (PadOS) را اجرا خواهند کرد که در واقع نسخه اختصاصی هارمونی او اس برای تبلت‌های هواوی است (مانند سیستم عامل‌های آی ‌او اس و آیپد اوس اپل). همچنین انتظار می رود که تبلت های جدید بلافاصله بعد از معرفی عرضه شوند.

هواوی واچ ۳- بسیار محتمل

هواوی اخیراً تیزرهایی را درباره یک ساعت هوشمند جدید منتشر کرده که انتظار می‌رود همان هواوی واچ ۳ باشد. این ساعت برخلاف سری جی تی (GT) هواوی که از نرم‌افزار لایت او اس (LiteOS) استفاده می‌کرد، از سیستم عامل هارمونی او اس بهره خواهد برد.

همچنین انتظار می‌رود که واچ ۳ دارای فناوری eSIM برای اتصال اینترنتی حتی بدون حضور گوشی هوشمند باشد. هنوز مشخص نیست که واچ ۳ مجهز به سنسور اندازه‌گیری فشار خون خواهد بود یا نه، اما با توجه به اینکه این ساعت در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد، هواوی فرصت کافی برای دریافت تاییدیه سازمان‌های پزشکی را برای آن خواهد داشت.

سری هواوی P50- قطعی نیست

هواوی تاکنون تیزرهای متعددی برای گوشی‌های سری P50 منتشر کرده است؛ با این‌حال انتظار نمی‌رود که فردا شاهد معرفی کامل آن باشیم. دلیل آن هم این است که اگر هواوی تولید انبوه آن را تابه‌حال شروع کرده بود، خبر آن حتماً به بیرون درز پیدا می‌کرد.

هوآوی P50

نکته مهم درباره این گوشی‌ها آن است که ما برای اولین بار شاهد اجرای سیستم عامل هارمونی او اس روی هندست‌های هواوی خواهیم بود. هواوی سیستم عامل جدید خود را علاوه بر این سری روی سری میت ۴۰، میت ایکس ۲، میت پد پرو و چند مدل نوا ۸ هم ارایه خواهد کرد. یک منبع مطلع اخیراً ادعا کرده بود که اکثر گوشی‌های موجود در فروشگاه‌های هواوی پیشاپیش به این سیستم عامل مجهز شده‌اند و مشتریان به‌زودی قادر به تجربه آن خواهند بود. بنابراین دور از انتظار نیست که هواوی به‌زودی فروش همه گوشی‌های اندرویدی خود را (حداقل در بخش هندست‌های پرچمدار) متوقف کند.

هواوی اخیراً نیز از چندین دستگاه جدید از جمله ایرباد فری بادز ۴، لپ تاپ های مجهز به چیپست رایزن و چند مانیتور میت ویو رونمایی کرده است و ما انتظار داریم که این شرکت برای نمایش دادن تنوع اکوسیستم خود،  برخی از این دستگاه‌ها را در رویداد فردا به نمایش بگذارد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید