آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از نمایشگر اولد LTPO سامسونگ بهره خواهند برد - تکفارس 
آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از نمایشگر اولد LTPO سامسونگ بهره خواهند برد - تکفارس 

آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از نمایشگر اولد LTPO سامسونگ بهره خواهند برد

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 09:50
آیفون 13

سامسونگ بزرگترین تامین‌کننده نمایشگرهای آیفون اپل در سال‌های اخیر بوده است و این شرکت کره‌ای به‌لطف تکنولوژی پیشرفته خود توانسته است تا سالانه حدود ۸۰ میلیون پنل برای اپل تامین کند. همچنین انتظار می‌رود که نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس که از نوع اولد LTPO خواهند بود توسط سامسونگ تامین شوند.

مطالب مرتبط:

به نظر می‌رسد که نمایشگرهای سریع و کم مصرف اولد LTPO فقط بر روی مدل‌های رده‌بالاتر آیفون ۱۳ استفاده خواهد شد. ال جی و BOE هم نمایشگرهای اولد آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی را تامین خواهند کرد. ال جی دیسپلی پیش‌بینی کرده است که امسال حدود ۳۰ میلیون پنل برای اپل تولید خواهد کرد.

البته از آنجاییکه تولید سری آیفون ۱۲ به‌ این‌زودی‌ها متوقف نخواهد شد، اپل همچنان به پنل‌های استاندارد اولد نیاز خواهد داشت. تا آخر امسال، سامسونگ ۱۲۰ میلیون نمایشگر اولد، ال جی ۵۰ میلیون پنل و BOE حدود ۹ میلیون نمایشگر برای اپل تامین خواهند کرد.

منابع آگاه گفته‌اند که امسال تولید پنل‌های اولد حدود یک ماه زودتر آغاز شده است و همین موضوع تایید می‌کند که سری آیفون ۱۳ به احتمال زیاد در همان ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.