تریلری جدید از بازی شبیه ساز بُز ! - تکفارس 
تریلری جدید از بازی شبیه ساز بُز ! - تکفارس 

تریلری جدید از بازی شبیه ساز بُز !

jabersaber
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 23:12
تریلری جدید از بازی شبیه ساز بُز ! - تکفارس 

به تازگی تریلری به همراه جزئیاتی جدید از عنوان «Goat Simulator» منتشر شده است. برای مشاهده آن با ما همراه باشید.

بازی «Goat Simulator» یک بازی شبیه ساز کامپیوتری هستش که توسط کمپانی «Coffee Stain Studios» ساخته شده است. ازنظر گیم پلی بازی را فقط در یک کلمه میتوان خلاصه کرد:(با یک بز هر کاری که دلتان میخواهد را انجام دهید!)

Goat-Simulator

این بازی یک بازی سوم شخص است و همانطور که پیداست پلیر در نقش یک بُز ظاهر خواهد شد. به نظر میاد که این بازی دارای داستان یا طرح خاصی نباشد. بازیکن در نقش یک بز به اکتشاف دنیای دور و بر خود میپردازد. ولی نکته جالب در اینجاست که این حیوان زبان بسته میتواند شهر را کاملا بهم بزند. او میتواند اشیای مختلف را نابود و خراب کند، به همه جا بدود، بپرد و کلاً در همه کارها فضولی کند.

Goat-Simulator-610x343

هیچ وقت یک بُز را دسته کم نگیرید: به نظرمیاد که با یک بازی کاملاً متفاوت و فوق طبیعی روبه رو هستیم چراکه در لانچ تریلر این عنوان، ما شاهد بزی بودیم که مثل آب خوردن مردم را میکشت یا با ایجاد آتش و حتی ترکاندن مواد منفجره، مردم را ازبین میبرد.

goat_simulator_logo_0-670x376-250x140

«Coffee Stain Studios» اعلام کرده که بازی در ۱ آوریل ۲۰۱۴ میلادی از طریق «steam» و فقط برای pc منتشر خواهد شد. ولی شما هم اکنون میتوانید این بازی هیجان انگیز را از سایت سازنده بازی «Coffee Stain Studios» به قیمت $۹.۹۹ پیش خرید کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.